TinaP Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Jeg har kombivogn, og nå føler jeg gutten snart er for stor for bag'en. Han er snart 4 måneder. Når begynte dere med sportsvogn?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Hvis barnet ditt er for stor for bagen så skift til sportsdelen. Barnet skal imidlertid ikke stitte i sportsdelen før han kan sette seg opp selv. Altså ikke sitte en stund uten støtte, men sette seg opp selv. Jeg skiftet til sportsvogn da min var 4,5 mnd (stor baby -ikke liten bag), men han har ligget i sportsdelen frem til 7 mnd (kunne sitte selv), men selv da varierte posisjon på ryggstøtte =) (Variasjon er nøkkelord her)
TinaP Skrevet 12. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2008 Men hva har du oppi sportsvognen. Posen jeg har brukt er blitt altfor varm nå, så jeg bruker nå bare lammeskinn og dyne. Men jeg føler det er så lunt og godt i bagen. Blir det ikke mer trekk i sportsdelen? Kan en bruke lammeskinn og dyne der også?
Poteto Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 ja, du kan godt bruka lammeskinn å dyne i sportsdelen vi bruker voksi posen enda, men er så kalde vind her men skal snart bytte til lammeskinn å dyne
Gjest Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Vi slutta med bagvogn da hun var 5 mnd. Men hun ligger flatt i sportsvogna. Bruker voksiposen ennå pga uforutsigbar vår med både kulde og vind. Kommer til å legge lammeskinnet oppi etterhvert og bruke dyne/teppe.
Snupi27 Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 jeg byttet til sportsdelen da emile var 8 mnd. da kunne hun sette seg opp helt av seg selv..
Blue Lady Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Mina bruker bagen når hun sover ute på dagen, har en Bugaboo og Mina er 8 mnd. Men når vi er ute på shopping og sånt så tar jeg sportsvogna sånn at hun får komme opp å se litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå