M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Min kom 3-4 dager før ikm... Men ikke så ille liksom. Er i dag 4+3 og den er litt mer nå, men fortsatt ikke noe ille. Hjelper oftest å spise.
just_mee Skrevet 12. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2008 ok.. hadde ikm på torsdag/fredag og vært kvalm siden torsdag men ikke ikke ille bare litt sal tete etter på så krysser fingre for det her
Sunnybeach4gull :) Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Da jeg bikket 6 uker kom den for fullt og jeg har kastet opp så og si hver dag siden da :-( Men hadde småkvalme dagene før ikm og etter også, men alldeles ikke så ille som nå :-( Håpe at du ikke blir plaget!!! Lykke til så mye :-)
Gjest Mammamoms Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Heisann! Jeg er 6+3 idag, og er bare småplaget når jeg ikke får maten i meg så fort kroppen gir signal om at den ønsker noe. Begynte å merke dette for omkring en uke siden. På jobben har jeg en kjekspakke liggende, for jeg klarer ikke vente til lunsjen med å spise. Det har jeg prøvd, og da kommer en småkvalm og uggen følelse snikende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå