Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...tiddelipokker..

Æsj.. I går var det sol og vårstemning, og vi satt ute i barnehagen og spiste maten vår. I dag snør det sidelengs.. Æsj.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her har det kommet en meter snø snart igjen...

JEG GIR OPP!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hvor i helskåtan er det du bor??! Her kommer det ikke til å legge seg heldigvis, men synes det er begredelig allikevel..

Skrevet

var kanskje bittelitt overdrevet da, men bor i lier... på toppen av toppen liksom og her legger det seg jaaa... fortsetter det sånn får jeg følelsen av at det er januar og ikke midten av april liksom :S

hele plenen som var grønn og fin igår er nå godt dekt med snø :(

Skrevet

Hallois...

Jeg som hadde håpa på en ny vår dag, men det kunne jeg visst bare glemme. Dritt vær.

Jeg trøstr meg med at det er kun 50 dager igjen til termin i dag. Håper det går fort for lurer på hvor de forrige 50 har blitt av:)

Kos deg på Verket med kaffen i dag, Helene. Vi sees om ikke lenge og da er jeg offisielt høygravid:) Johoooo

Skrevet

Hehe, gjett om jeg skal! Gulrotkaken på Marias spisskammer er helgens høydepunkt! Sees neste neste uke :-)

Gjest stockholms tjej
Skrevet

Du skremte livet ur meg=) jeg har ikke gått upp og sett ut enda så trodde de hadde snøat her kanske=) jeg vil ikke ha snø her i de hele tatt.

he he he=)

Skrevet

Hehe, da våknet du ordentlig i hvertfall;-)

Heldig som slipper snø du, her laver det ned.. Store hvite filler.. Æsh.

Gjest stockholms tjej
Skrevet

ja jeg er gla for at de ikke er snø her men det kommer vel...håper i vert fall at de er slutt på snøen nå=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...