Snuppa og bøllefrø Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Vet ikke helt hva vi ska finne på...... Men noe må d bli;)
Anna Nym :o) Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Levere barna hos besteforeldra. Dra på fjellet å se på telemarkren. Sol i dag!! I kveld er det jentefest med ca 30 jenter. Gleder meg.........
3 blå Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Etter lillegutt har sovet litt så skal vi treffe ei venninne og sønnen hennes. Tenkte oss på kafe og leke i lekeland. Tenkte oss ut på lekeplassen, men det høljer ned her... Satser på bedre vær i morgen I kveld skal jeg se Farmen finalen og legge med tidlig... God helg ja
3b@rnsmor-30* Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 tja si det... tror vi kanskje skal en tur til byen, og en tur på europris muligens... skikkelig drittvær her... lyst til å besøke noen også... men vet ikke hvem...
Gjest Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Vi skal i bursdag. Om en og en halv time, faktisk, så det er vel snart på tide å komme seg ut av pysjen.... :-D
Mammat4 Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Gubben skal ut å handle inn det siste til helga. Snuppa skal i barnebursdag kl.15.00. Ellers blir det en kose dag inne i dag , det er snøvær.Vil ha VÅR nå!
Psyche Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Rydde - vaske - lekeplassen - studere - middag - kos I den rekkefølgen :-D
roxanne Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 En tur på Tveitasenteret i sludd/snøværet. Hadde tenkt meg i Østmarka i dag med ungene, men været frister ikke til det. Så blir det vel tacokos mot kvelden :-) Er alene med ungene i dag - så vi får ha en kosedag. Tar det litt rolig nå på morgenen fordi jeg har vært på nattevakt.
Tøysetipp Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 Hvor ble det av våren? Vi skal en tur på biblioteket å låne noen bøker og på kafè etterpå. Også er vi så heldige å få låne nevøen min i natt. Oldemoren til ungene kommer også på middag. Da får man sette i gang med helgevasken så man rekker over med alt.
silia Skrevet 12. april 2008 #10 Skrevet 12. april 2008 Jeg skal på ski med tre av barna og en nevø i dag. Gleder meg. Så kjekt å få komme seg ut... regner med masse folk i alpinbakken i dag, her er det nemlig fint vær...
mamma >to gull Skrevet 12. april 2008 #11 Skrevet 12. april 2008 Jeg jobber idag.Etterpå blir det å kose seg inne (drittsnøvær her og..) og bake boller;) Kose oss med god mat og tv ikveld;)
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 12. april 2008 #12 Skrevet 12. april 2008 Minst mulig! Småen er hos pappa'n sin, så jeg sambo skal gjøre akkurat det vi har lyst til En kamerat av sambo overnatta er i natt, så vi har akkurat spist digg frokost på sofaen her... De skal ut å trene etterpå, så da får jeg kåken for meg sjøl... Største planen er vel kanskje å få unna litt klesvask
Prish Skrevet 12. april 2008 #13 Skrevet 12. april 2008 Jeg skal jobbe fra 12- 21.30. Det var jo en fornuftig ting å gjøre på en lørdag ;o)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 12. april 2008 #14 Skrevet 12. april 2008 Først en tur på Ikea, kjøpe div ting... Så skal vi finne et sted å spise litt lunsj.. Så blir det handling av matvarer før vi koser oss hjemme..
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 12. april 2008 #15 Skrevet 12. april 2008 først skal jeg ha kjøretime, og da håper jeg mannen gjør noe fornuftig i heimen... etterpå skal vi en tur ut til mine foreldre, og så er det hjem igjen for å rydde litt til, kose oss, legge unger og så hoppe i høyet...=P
Lillesnuppis Skrevet 12. april 2008 #16 Skrevet 12. april 2008 I dag skal jeg i buen med mamma og svigerinna mi. shopping med lunch :-) Så skal jeg være med mamma hjem etterpå ( pappa er på fisketur i 1 uke) å lage ostesuffle og se på finalen på Farmen :-) Blir vel til at jeg sover over til i morgen
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. april 2008 #17 Skrevet 12. april 2008 Vi har nettopp vært på en liten shopping-tur.. Junior sover.. Gubben spiller på pc'n.. Jeg sitter her, med min nyinnkjøpte fondue med sjokolade og banan i =) Etterpå skal vi en tur til svigers =)
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 12. april 2008 #18 Skrevet 12. april 2008 Dusje spise og spise frokost.. Handle Hente lilleprinsen hos papppa:) Resten av kvelden går vel med til deilig mat vin gode tv progr,og min deilig mann:)
Gjest Skrevet 12. april 2008 #20 Skrevet 12. april 2008 vi har vært på bondegård, og i butikken. nå har vi spist lunsj, og slapper av litt. senere skal vi til svigers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå