Gå til innhold

Hva er deres planer for dagen da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hva vi ska finne på......

 

Men noe må d bli;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Levere barna hos besteforeldra. Dra på fjellet å se på telemarkren. Sol i dag!!

 

I kveld er det jentefest med ca 30 jenter.

 

Gleder meg.........

Skrevet

Etter lillegutt har sovet litt så skal vi treffe ei venninne og sønnen hennes. Tenkte oss på kafe og leke i lekeland. Tenkte oss ut på lekeplassen, men det høljer ned her...

Satser på bedre vær i morgen :)

 

I kveld skal jeg se Farmen finalen og legge med tidlig... God helg ja :)

Skrevet

tja si det...

tror vi kanskje skal en tur til byen, og en tur på europris muligens... skikkelig drittvær her...

 

lyst til å besøke noen også... men vet ikke hvem...

Skrevet

Vi skal i bursdag. Om en og en halv time, faktisk, så det er vel snart på tide å komme seg ut av pysjen.... :-D

 

Skrevet

Gubben skal ut å handle inn det siste til helga. Snuppa skal i barnebursdag kl.15.00. Ellers blir det en kose dag inne i dag , det er snøvær.Vil ha VÅR nå!

Skrevet

Rydde - vaske - lekeplassen - studere - middag - kos

I den rekkefølgen :-D

 

Skrevet

En tur på Tveitasenteret i sludd/snøværet. Hadde tenkt meg i Østmarka i dag med ungene, men været frister ikke til det. Så blir det vel tacokos mot kvelden :-)

Er alene med ungene i dag - så vi får ha en kosedag. Tar det litt rolig nå på morgenen fordi jeg har vært på nattevakt.

Skrevet

Hvor ble det av våren?

 

Vi skal en tur på biblioteket å låne noen bøker og på kafè etterpå.

Også er vi så heldige å få låne nevøen min i natt.

 

Oldemoren til ungene kommer også på middag.

 

Da får man sette i gang med helgevasken så man rekker over med alt.

 

Skrevet

Jeg skal på ski med tre av barna og en nevø i dag. Gleder meg. Så kjekt å få komme seg ut... regner med masse folk i alpinbakken i dag, her er det nemlig fint vær...

Skrevet

Jeg jobber idag.Etterpå blir det å kose seg inne (drittsnøvær her og..) og bake boller;)

Kose oss med god mat og tv ikveld;)

Skrevet

Minst mulig!

Småen er hos pappa'n sin, så jeg sambo skal gjøre akkurat det vi har lyst til :)

En kamerat av sambo overnatta er i natt, så vi har akkurat spist digg frokost på sofaen her... De skal ut å trene etterpå, så da får jeg kåken for meg sjøl...

Største planen er vel kanskje å få unna litt klesvask :)

Skrevet

Jeg skal jobbe fra 12- 21.30.

 

Det var jo en fornuftig ting å gjøre på en lørdag ;o)

Skrevet

Først en tur på Ikea, kjøpe div ting... Så skal vi finne et sted å spise litt lunsj.. Så blir det handling av matvarer før vi koser oss hjemme..

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

først skal jeg ha kjøretime, og da håper jeg mannen gjør noe fornuftig i heimen...

 

etterpå skal vi en tur ut til mine foreldre, og så er det hjem igjen for å rydde litt til, kose oss, legge unger og så hoppe i høyet...=P

Skrevet

I dag skal jeg i buen med mamma og svigerinna mi. shopping med lunch :-)

 

Så skal jeg være med mamma hjem etterpå ( pappa er på fisketur i 1 uke) å lage ostesuffle og se på finalen på Farmen :-) Blir vel til at jeg sover over til i morgen

Skrevet

Vi har nettopp vært på en liten shopping-tur..

Junior sover..

Gubben spiller på pc'n..

Jeg sitter her, med min nyinnkjøpte fondue med sjokolade og banan i =)

 

Etterpå skal vi en tur til svigers =)

Skrevet

Dusje spise og spise frokost..

Handle

Hente lilleprinsen hos papppa:)

Resten av kvelden går vel med til deilig mat vin gode tv progr,og min deilig mann:):)

Skrevet

vi har vært på bondegård, og i butikken.

 

nå har vi spist lunsj, og slapper av litt.

 

senere skal vi til svigers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...