Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Shame on me...............sjokoladekaken jenter, sjokoladekaken..............den står nesten urørt ennå.........for den glemte jeg rett og slett å ta opp igår når det var besøk her..................... Fikk besøk igjen på kvelden og da spurte sambo om han skulle hente kaken.........tenk jeg hadde helt glemt at jeg hadde bakt den..............fniiis...........sier vel igrunn noe om hvor ofte jeg baker kake........:-D
♥Snulder Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Enda en fordel for meg som aldri baker.... Jeg slipper å glemme å spise opp kaka!!! ... det må da være eitrande ergelig?????!!!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Ja tenke seg til, glemme sjokoladekaka da gitt..... Tror vel at de fleste hadde fått kvoten.......Hva fast føde angår:o)) Var igrunn ikke sulten til middag heller jeg:o)) Men jeg har spist sånne virituelle bakeverk fra deg før , så sleng nå over et stykke )))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2008 Slenger over litt herved!!! Og så får jeg besøk hvert øyeblikk, så da skal jeg ile til og hente frem kaken:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå