våken_om_natta Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Det blir i august. En uke. Jeg har da 2 mnd igjen til termin samt at vi har en aktiv gutt på to år. Forslag til hva vi kan finne på?? Jeg har litt lyst til å leie hus i Danmark. ( vi bor i Østfold)
våken_om_natta Skrevet 12. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. april 2008 Gutten vår ef forresten nærmere 3 år på den tida, så han er nok klar for litt action. He-he...
Gjest Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Jylland,,da har dere Fårup sommerland, Kategatsenteret(haier osv), Legoland mm. Har vært der høygravid selv( hi hi) og med en snart treåring. Helt topp!
stripete ullsokk Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Viss dere leiger hus i nærheten av ebeltoft har dere ganske mange kule ting i nærheten. Der ligger Djurs, kattegatt senteret, Århus, sjøen, Ribe(eldste byen i danmark) mm innenfor en time kjøring. Veldig fint området
våken_om_natta Skrevet 12. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2008 Så bra!! Takk for forslag. Vi trenger bare å leie et bittelite hus el hytte. Innbiller meg at det er veldig dyrt, men skal sjekke litt mer. Noen som vet om det lønner seg å leie privat el f.eks på en campingplass?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå