Gjest Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Jeg har da 3 barn, samme far til alle 3. Jeg var gravid i 4mnd da jeg tok han på fersken.Bestemte meg for å klare meg selv for det.Barnefaren vil ikke ha noe med minstemann å gjøre,aldri sett han eller møtt han osv.Nå har det seg slik,at søskenbarnet dems ska konfermeres nå,men lille gutten min er ikke bedt, hu mente at da riskerte hu at ikke bror hennes kom.(dette er altså tanta til mine barn) Og derfor vil hu ikke ha minstegutten min på 2 år der.Ene unnskyldinga var da at han hadde ingen som kunne passe på han,men jeg sa til hu at bestemor og bestefar hans vil sikkert passe på han, eller så gjør onkel det:Det var greit for onkel. Men det hjalp ikke at jeg sa det, for hu kan ikke be han for da blir det bråk sier hu.Hvem er det vi ska beskytte her?? Barna eller en far som har 7 barn med forskjellige kvinnfolk?? Han prøvde også å snu familein sin mot meg, med å juge å si at det ikke var han som var far,jeg krevde dna.Han nekta. Politiet kom vist hjem å henta han.99,9 sikkert på at han var far,nærmere kommer du ikke..Men søstra hans trodd meg,og var med da på fødsel og ble gudmor også.Føler at familien hans stenger han ute og er kald mot han, men ikke onkel,og olderforeldre osv.. Hva syntes dere??
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Oi, for en situasjon du har havnet oppi da, all mulig medfølelse.... Jeg tenker som så at det er to stykker som må beskyttes her, det er først og fremst konfirmanten. Det er hans dag og jeg skjønner at mammaen hans vil gjøre alt for å unngå bråk og konfrontasjoner på den dagen. Samtidig ville jeg i din situasjon prøvd å beskytte 2-åringen mot en far som ikke vil vite av han, jeg ville ikke tatt han med i den konfirmasjonen men prøvd å fått barnevakt. Ønsker deg uansett lykke til.
bærtæ Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Stakkars 2-åring!!! Jeg hadde aldri dratt i et selskap hvor ikke alle barna mine var velkommen, og hadde heller sagt tydelig ifra hva jeg mente og holdt alle hjemme. Virker ikke som noen tenker på 2 åringen oppi dette og syns rett og slett det er din plikt som mor å si fra slik at familien hans skjønner at den minste skal inkluderes. Har kjennskap til en sak som var oppe til retten nå nylig hvor barnefar nektet ha noe med den minste gjøre og bare de to største. Dommeren var klar på at nektet han bli kjent med den minste, og ha samvær med han ble det heller ikke samvær med de større barna. Slik forskjellsbehandling er alvorlig og kan føre til store problemer for gutten senere i livet. Syns som sagt du skal gi beskjed i klartekst om hva du syns om dette opplegget, og beskytte barnet ditt.
mai mammaen til to Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 jeg hadde sagt at om ikke alle barna var invitert så kom ikke noen...
Gjest Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Takk for alle svar-- Ja, jeg og min kjæreste, mamma og pappa ska finne på noe sikklig kos den dagen. Men jeg ska sende jentene på konformasjonen til sin store søster i mai, Får da går det ikke utover dem, og så får dem vært med på konf lell. Da blir det ikke "så trist" at dem ikke er i søsken barnet sitt konf.. Sønnen min er ikke bedt der heller,men der må jeg nok sende dem da, for jeg ska ikke ødlegge for mine barn på noe som helst måte .Det har jeg ikke samvitighet til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå