CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 jeg sluttet med p piller for rundt 1 mnd siden, og fikk da mensen som vanlig, den varte litt lengre en den pleier. ca i en uke(sikkert fordi jeg sluttet på pillen) hadde jeg hatt 28 dagers syklus skulle jeg hatt mensen igjen nå på mandag, men jeg fikk den ikke da. tok test på onsdag som var negativ, og fikk rosa utflod på torsdag. jeg tenkte at mensen var på vei da, siden jeg hadde gåt rundtog murret i ca en uke. på dagen i går var utfloden vanlig, men jeg begynnte å blø litt på kvelden.jeg la megmed tampong, for jeg har alltid blødd ganske mye, og spesielt når jeg ikke har gått på pillen. men i dag, var det bare brun utflod igjen.. noen som har hatt det sånn? kan det ha noe med å gjøre at jeg nettopp har sluttet på pillen? siden jeg liksom ikke ble gravid denne pp, tenkte jeg å være med noen venninner ut, men jeg er litt skeptisk siden mensen liksom ikke kommer "skikkelig " da...
Collette Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Jeg hadde det sånn forrige uke. Sluttet med pp for litt over fire uker siden. Forrige lørdag trodde jeg at jeg fikk mensen, men det var bare brun utflod og på lang nær så mye som jeg er vant til. Dette varte i cirka to og en halv dag. Nå tror jeg at jeg har eggløsning selv om det bare er en uke siden "mensen". Tror nok at det tar litt tid før kroppen er tilbake i normalen. :-)
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 12. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2008 takk for svar:) ble nesten litt skuffa jeg da det sluttet å blø, for selv om jeg ikke ble gravid nå, så hadde hvertfall det betydd at jeg har sånn halveis regelmessig syklus. men da er det nok mensen som bare er litt ustabil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå