3 blå Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Håper det går fint og at det kanskje også går bedre enn du forventer Du får gi oss updates i morgen Kos deg masse iallefall! Nå er det bare 5 dager til jeg skal møte *han*... ooo, sukk
Gjest Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Oi så koselig, tusen takk for det:D:D Det er ikke lenge til, krysser fingrene for deg vet du:)
To tette + snart ei med flette Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Skal du på date idag tigern?! Så spennende da!!! Kose deg masse da, håper du får en knall kveld!!
Gjest Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Var kjempekoselig på date:) Vi satt våken til fire på natta, så film, spsite middag,drakk vin,sang singstar og praten gikk kjempelett:) Lå over også og herlig nok prøvde han ikke en eneste gang å få meg til sengs, lå bare å prata og pjuska meg i håret:) I morgest ordnet han frokost til meg å før han kjørte meg hjem:) Virkelig trivelig fyr, skal møte han lørdag igjen:)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Åååå, nå blei jeg misunnelig, men samtidig veldig glad på dine vegne!:-) Tenk at det finnes slike gutter som ikke er homo...det har jeg igjen å finne! Fant du han her på sukker? Da må jeg nesten lage profil der jeg også!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 men ifølge Facebook er Tigeren gift... HÆ?
Gjest Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Jepp ifølge facebook er jeg gift med daniel som bor i lillestrøm:P Det er en spøk mellom oss, han kaller meg kona si og jeg kaller han ektemannen min;) Men nei jeg er ikke gift på virkelig anonym;)
Gjest Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 Takk for det riga:) Ja er nesten utrolig at dem finnes der ute;) Nei jeg fant han på ett sted som heter www.sexyliving.no
To tette + snart ei med flette Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 *misunnelig*' Så utrolig koselig og fint det hørtes ut!!! Håpe dette kan bli noe skikkelig da ;D
To tette + snart ei med flette Skrevet 14. april 2008 #12 Skrevet 14. april 2008 Dessverre hatt utrolig dårlig erfaring med det jeg da, så det tør jeg ikke mer..... Men godt noen har lykken med seg i det også Nå har jeg jo kjærste da, selvom jeg akkurat har hivd han ut, så jeg skal jo ikke akkurat klage ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå