Sara Rompompei Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 De siste dagene har det skjedd så masse her at jeg ikke helt klarer å følge med selv. Venninna mi har fått prisantydningen Jeg har vært i banken Der satt det jammen meg helt utrolig nok en koselig dama som virkelig ønsket å låne meg penger. Dette får jeg svar på på mandag. Men hun kunne ikke forstå at dette ikke skulle gå finfint. Jeg har slapp bomben her i huset i går kveld etter å ha gått å gruet meg i maaaange timer Det var en bombe gitt! Mannen ble mildt sagt sjokkert. Var ikke mye jeg fikk sagt før han rett og slett ikke klarte å puste i samme rom som meg lenger. Så nå får vi se om vi klarer å få pratet ferdig. Det er mulig jeg kan få overta allerede 1. mai. Og det hadde jo vært supert. Så vi får se... Tror nok jeg kommer til å trenge noen utblåsinger her inne etterhvert hehe. Dette her er jammen 3-4 steg opp på trappa for målet mitt! Dette går jo fortere unna enn nybakt hvete-loff dette her Klem til dere fra en ganske forvirra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Kan forstå at du trenger å lufte ut et sted ja! Ikke bare bare å ta det skrittet du gjør nå, det er ikke en lettvint løsning å gå ut av et langt forhold med barn i! Men så utrolig deilig at det ser ut til å ordne seg med hus og lån da!! Det er jammen 3-4 steg opp trappen!!! Ofte er det jo det økonomiske som holder kvinner igjen fra å gå ut av et forhold. Så når troen og tryggheten er tilstede over at dette klarer man, så er det ihvertfall en bekymring mindre å drasse på..... Lykke lykke til!!! ps.. si ifra om du er på disse kanter snart:-)
Sara Rompompei Skrevet 12. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2008 Jeg er hjemme om dagen jeg, så jeg kan være på dine kanter så fort som bare svusj-brum-brum hihi Bare gi besked du om du har lyst til å finne på noe )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Det hadde vært hyggelig:-) Kanskje en skitur? .........det var ironi altså;-D Jeg blir helt matt av at det stadig kommer snø.....selv om den ikke legger seg.........jeg vil jo sitte på terrassen og drikke kaffe latte og kjenne solen danse:-)
Sara Rompompei Skrevet 12. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2008 Og jeg har ei jente som skal ligge ute i 2 netter :S Hun er på speider-tur i helga. På kretskonkurranse i Halden. Skrekk o gru... Har vi husket på å ha med nok tørre varme klær??? Men jeg tror det skal klartne opp snart. Det bør det, for denne snøen er sånn nøyaktig 2 måneder forsein!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Ja minst! Men stakkars speiderjenta da, slikt klissevær............her er fjortisen på konfirmasjonsleir.....Snakket med storestøster i går kveld og det var visstnok kjeeeeeeeeeeedelig...............hehe......det har hun faktisk litt godt av. Kan ikke være action bestandig! Jeg hadde tenkt meg en tur på Alby og gå tur i dag, men når det er sånt vær, så gidder jeg ikke tror jeg.....
Sara Rompompei Skrevet 12. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. april 2008 Nei, det er ikke ut på tur - aldri sur vær i dag hehe Konfirmasjonleir du haha. fikk litt flashback her nå. Sånn for omtrent 345 år siden... Tror ikke jeg sov ett eneste minutt. Satt på et guttefang og klina hele natta hahaha
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 Hahaha, jeg håper frøkna mi ikke gjør det altså!!!!!!!!!!!!! Imorgen skal vi på gudstjeneste kl 13 og se hva de har fått til i løpet av helgen. Tror ikke denne gjengen har vondt av en helg i annerledesland:-)
♥Snulder Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 Jeg ønsker deg lykke til med hele omveltningen av livet ditt!! Høres helt klart ut som om det er det du trenger! Og da er det jammen flott at ting går litt på skinner for deg og!!
dritgrei hei hei! Skrevet 12. april 2008 #10 Skrevet 12. april 2008 Dette ble jeg egentlig glad for å lese, men jeg unner deg ikke den perioden som kommer likevel... jeg har bare vært barn i en skilsmisse, men bare det gav vel et slags bilde på hvor lang tid ting kan ta. Likevel har jeg skjønt at det er dette som er riktig for deg og dere, og jeg heier på at det skal gå så smertefritt som mulig. rop hvis du trenger en klem innimellom...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. april 2008 #11 Skrevet 12. april 2008 Her går det unna..... Men det er kanskje best når avgjørelsen først er tatt. Hvordan ser barna på dette da??? Jeg bare lurer jeg......For jeg har aldri vært med på dette jeg , men det skal jeg sikkert være glad for. Er prisantydningen til å leve med eller??? Utblåsninger er helt ok, vi tåler det meste vi..... Klem tilbake til deg, kan jo forstå at du er lettere forvirra:o)
coscos Skrevet 12. april 2008 #12 Skrevet 12. april 2008 Hei! Synes du er modig, jeg. Selv om man har bestemt seg for en beslutning, så er det likevel et stort skritt å gjennomføre det. Godt å høre at det ordnet seg med lån og at du har mulighet til å ta over så fort. Ikke lenge til 1. mai! Skal tenke på deg i tiden fremover, og backe deg for å nå målet ditt, som du ser ut til å nå fortere enn planlagt med dine syvmilsstøvler på :-)
Plutseliten :) Skrevet 12. april 2008 #13 Skrevet 12. april 2008 Her skjer ting fort ja...så bra at det ordner seg med lån og huset. Det blir nok en tøff tid fremover,skilsmisser og flytting er vanskelig,men det går seg til og dette har du jo tenkt over og på lenge. Ja blås ut her når du føler for det,vi skal støtte og heie på deg! Synes du er kjempetøff jeg ) Lykke til videre, god klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå