Gå til innhold

Drittlei typen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orker ikke mer, han byr meg skikkelig imot. Alt irriterer meg ved han! Måtte bare få det ut, for kan ikke si det til noen andre. Vi har jo en liten en sammen. Er bare så utrolig lei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da,kjedelig situasjon:/ men alle forhold har sine oppturer og nedturer da. irriterer meg over mye som sambo gjør jeg oxo,men han reiser en del så d er egentlig ganske godt for forrholde vårt.Men jeg elsker han jeg da:)

Men viss du ikke elsker typen din så hvorfor bli i d forholde da??? er jo ikke bra for noen parter d,å jeg syns du skal fortelle d til typen din.

han har litt rett å til å vite at du ikke kan fordra han.

hva er d som gjør at du ikke kan d egentlig?? er han slem mot deg eller har han gjort nå gæli?

men tenk på den lille dere har sammen iallefall, er ikke bra for den å vokse opp me en mamma og pappa som ikke tåler tryne på værandre heller. da er d bedre å ha en mamma og pappa som bor vær for seg.

Lykke til iallefall:)

Skrevet

Han har ikke gjort meg noe direkte, men er bare dritt lei småløgner, krangling om oppdragelse, hvordan ting skal gjøres, fordeling av arbeid hjemme, alt egentlig! Føler at jeg må passe på alt og fortelle han alt han må gjøre. Har to barn og ikke ett hvis du skjønner. Og alt jeg sier går rett igjennom, makan til ventilasjon skal du lete lenge etter!

Men takk for støtten:)

Skrevet

ok huff ja d er trasi når man føler man må gjenta seg hele tiden.man blir drittlei av mindre for å si d sånn. syns du skal si d til han jeg at vist han ikke gidder gjøre litt innsats for å få ting til å bli bedre så forlater du han.

Barna har mye bedre av en blid mamma som har d bra:)

sender deg en trøsteklem jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...