Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 eller kan den "henge" seg fast i spiralen? liker ikke så godt bind..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Har lest, og fått beskjed av legen min, at man ikke skal det. Kabn risikere å dra ut spiralen sammen tampngen, tror jeg. At trådene fester seg i den.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Jeg har brukt det fra etter to mnd etter at den ble satt inn. Det var de første to mnd etter innsettelsen at det var infeksjonsfare. Har brukt det hver mens etter det:-) Rådført med legen min:-)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Jeg har hatt spiral (den lille, kobber) i fem år og brukt tampong hver eneste mens (klarer ikke å bruke noe annet). Legene mine har ikke frarådet dette i det heletatt.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 henger meg med på ho anonyme over her:) har brukt begge deler i lang tid, aldri hatt noe problemer eller hørt noe av legen:)
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 jeg brukte tampong..men man må dra den forsiktig ut da..gikk fint med meg iallefall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå