Psyche Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 --> at man aldri vet hvor mye man skal kle på ungene!! Strømpebukse, eller ikke? Dress, ta ut foret? Tjukkesokker? Joggesko/vintersko? Støvler/Cherrox? Lue/Caps? Det er jo for pokker fjorten årstidsskifter i løpet av en dag........
fox`y Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 hehe sant d ja:) jeg har alltid på strømpebukse jeg da og lue for d er en skummeel årstid. Dressen vill ikke gutten ha på for han får ikke til å bevege seg ordentlig. så går mest i regnklær m /ullklær hær.åsså støvler:)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Strømpebukse og lue må 3 åringen her å bruke, og i bhg bruker han regnklær eller en tynn dress.. Strøvler eller cherrox, ha begge deler i bhg så dem kler han etter hvor kaldt det er og hvor vått det er.. Hjemme leke han litt ute med bare bukse, jakke,og joggesko..
gullegget Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Helt enig!! I går hadde ungene på de nye vår jakkene, blinke sko og tynne luer.Hadde ikke på strømpebukse. I dag sludder det.. Jeg har ikke tatt ut foret i dressen, men de har bare en tynn genser og bukse inni. Jeg fikk en foret regndress fra Euro pris for noen år siden, den er helt genial syntes jeg:) Bor i Østfold. Jeg bruker Cherroxene, det er kaldt i bakken ennå, også trenger de ikke ha på tykke sokker. Og vinterskoene bruker de i barnehagen ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå