3-prinser Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 ...............og jeg gleder meg helt vilt til å få den hjem og gjøre den klar for baby`n. Tar en Sverige-tur vi, og kjøper den på BabyProffsen på Nordby-senteret. Er billigere der enn på nettet. Handler inn mat til å ha i frysen samtidig, så vi har nok å ta av etter vi har kommet hjem med baby`n. Blir jo nok annet å gjøre da enn å fly i butikken hele tiden.
Gjest Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Vi fikk vår i hus for fire dager siden. Så fornøyd og så billig! 500 kroner for noe så fint!
3-prinser Skrevet 12. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2008 Den er bare knallfin. Og prisen som du sier.........kjempepris. Tenker på de som bruker 1500-2000kr på Leandervuggen, jeg. Hadde ikke jeg gjort når man ser hva man får for 500kr.
Gjest Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Er det forskjellige typer i den prisklassen eller snakker vi om den samme? Den fletta/hemp-natur-saken? Husker jeg gikk og luska på den med førstemann, hadde SÅ lyst på den, men innbilte meg at den var skam-dyr og gikk aldri bort for å ta den skikkelig i øyesyn. Angra jo på det etterpå da jeg så den kosta kun 499,-....... Men NÅ er den altså i hus.
3-prinser Skrevet 12. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2008 Det er den fletta/hemp-natur vugga, ja. Den du finner på www.purnatur.no. Velger å kjøpe den i Sverige, der er den noe billigere. Koster det samme i svenske som norske, men kursen gjør at den blir ca.100kr billigere. Dessuten er madrassen til den dyr på nettet (490kr). I Sverige koster den 299,- svenske.
Gjest Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Sant nok, når en bor så nærme som jeg antar du gjør så er jo det greitt å ta en tur over grensa. Jeg skal bare ha et lammeskinn i bunnen, men madrassa er sikkert topp den også. I starten skal vi bare ha en krok i taket i stua og en på soverommet så flytter vi den rundt som det passer, den er jo kjempelett. Håper dere blir like fornøyd som oss.
3-prinser Skrevet 12. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. april 2008 Akkurat samme tanken vi har tenkt. En krok i stua og en på soverommet. Er litt snaut med plass til sprinkelsenga på vårt soverom, derfor hengevugge istedenfor.
Vivitex *har fått ei jente* ;D Skrevet 12. april 2008 #11 Skrevet 12. april 2008 Jeg kjøpte Leandervugga for 1000kr MED madrass og himmel. Den var brukt (kun) noen få mnd da, men det var den jammen verdt!!! Nå henger den i taket å bare venter på innholdet. Er SÅÅÅÅÅÅ fornøyd med både den og prisen jeg ;o) Lykke til med deres valg av hengevugge )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå