Gå til innhold

Skal kjøpe hengevugge i dag.................... :-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

...............og jeg gleder meg helt vilt til å få den hjem og gjøre den klar for baby`n.

Tar en Sverige-tur vi, og kjøper den på BabyProffsen på Nordby-senteret. Er billigere der enn på nettet. Handler inn mat til å ha i frysen samtidig, så vi har nok å ta av etter vi har kommet hjem med baby`n. Blir jo nok annet å gjøre da enn å fly i butikken hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk vår i hus for fire dager siden. Så fornøyd og så billig! 500 kroner for noe så fint!

Skrevet

Den er bare knallfin. Og prisen som du sier.........kjempepris. Tenker på de som bruker 1500-2000kr på Leandervuggen, jeg. Hadde ikke jeg gjort når man ser hva man får for 500kr.

Skrevet

Er det forskjellige typer i den prisklassen eller snakker vi om den samme? Den fletta/hemp-natur-saken? Husker jeg gikk og luska på den med førstemann, hadde SÅ lyst på den, men innbilte meg at den var skam-dyr og gikk aldri bort for å ta den skikkelig i øyesyn. Angra jo på det etterpå da jeg så den kosta kun 499,-.......

Men NÅ er den altså i hus.

Skrevet

Det er den fletta/hemp-natur vugga, ja. Den du finner på www.purnatur.no. Velger å kjøpe den i Sverige, der er den noe billigere.

Koster det samme i svenske som norske, men kursen gjør at den blir ca.100kr billigere. Dessuten er madrassen til den dyr på nettet (490kr).

I Sverige koster den 299,- svenske.

Skrevet

Sant nok, når en bor så nærme som jeg antar du gjør så er jo det greitt å ta en tur over grensa. Jeg skal bare ha et lammeskinn i bunnen, men madrassa er sikkert topp den også. I starten skal vi bare ha en krok i taket i stua og en på soverommet så flytter vi den rundt som det passer, den er jo kjempelett. Håper dere blir like fornøyd som oss.

Skrevet

Akkurat samme tanken vi har tenkt. En krok i stua og en på soverommet. Er litt snaut med plass til sprinkelsenga på vårt soverom, derfor hengevugge istedenfor.

Skrevet

Jeg kjøpte Leandervugga for 1000kr MED madrass og himmel. Den var brukt (kun) noen få mnd da, men det var den jammen verdt!!! Nå henger den i taket å bare venter på innholdet. Er SÅÅÅÅÅÅ fornøyd med både den og prisen jeg ;o)

Lykke til med deres valg av hengevugge :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...