smågodt prinsessa Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 gutten min hadde gått opp 500gram på 2mnd.. lite?
hit og dit Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Vektøkninga etter 6mnd er ikkje så rask som før 6mnd, fekk me beskjed om. Har han starta å snu seg meir, eller rulle? Generelt økt aktivitetsnivå kan få vektaøkninga til å gå litt ned. Mallo, snart 10mnd, har vert 7-8kg lenge no, men ho spis godt og er frisk. Ho er berre veldig aktiv. (og litt lita for alderen har ho vert heile tida)
smågodt prinsessa Skrevet 12. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2008 ja han er veldig aktiv.. ruller.. opp på alle 4.. krabber litt.. så jeg vet jo egentlig at det er derfor han ikke har gått opp så mye.. mn lurte bare på hvor mye som er normalt å gå opp pr mnd. Gutten min har litt å ta av så han tar kke skade av det, så jeg blir ikke bekymra.. var bare så rart for han har alltid lagt på seg så mye:)
hit og dit Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Desse kurvene til helsesøster vil jo indikere normalen, men eg veit ikkje om du kan finne dei på nettet. Det var nokon som la ut ein link eller skanna bilde her inne ein gang, men eg fant den ikkje no. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå