Gå til innhold

Ordnede forhold.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg eller er de fleste på dette forumet småberter?. Når man leser en del innlegg her vrker det som om det er rips uten utdannelse, ingen fast jobb, økonomien ordner NAV og sosialkontoret og selvfølgelig er de alenemødre. All respekt til alenemødre, det er litt av en jobb, men det må jo gå ann å bruke hjernen litt, bare litt før dere setter barn til verden. Mange her snakker om hvor mye utlendingene koster oss i skattekroner, idioter. Klart de koster oss millioner, men det gjør dere småberter også som ikke har annet å leve av enn det staten tilbyr og det er ikke rent lite!, snakk om å kaste stein i glasshus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes de fleste virker ganske ordna jeg da?

Bare noen dager og tider på døgnet her inne hvor det blir mer av yngre,alene kategorien.Men synes ikke det er noe utpreget ung,alene mor greie her...

Skrevet

Det er vel heller overvekt av nick med samme eiere tror jeg. Sånn at det virker som majoriteten er nasjonalistiske og trangsynte trygdemottakere med behov for å provosere. Hormonbomber med Holmgangmeninger, jeg ler og ler iallefall!!

Det er da bare å starte spennende diskusjoner som ikke omhandler det samme hele tiden, så skal du se at småripsene ikke henger med:).

Skrevet

Vet ikke hva du legger i ordet småberter, men om det er noen av de, har jo de like mye "lov" til å være her inne og ytre seg som ei på 40år?

Skrevet

nei, en på 40 år har jo såå mye mer å tilby enn de "unge småripsene". de på 40 er jo så spreke og orker å bli med ungene på sååå mange aktiviteter. ja, nå skjærer jeg alle over 40 over en kam! akkurat som HI gjør med "småripsene".

Skrevet

Hehehe....du må og legge til at alle de på 40 er leger, advokater og har ikke gjort nooooe forlegent i hele sitt liv! Perfekte er de :) Og nå som vi skjærer alle 40åringer over en kam er vi rasister!!!!! Uff...skam oss...Rart vi står opp om morgenen!

Skrevet

jepp, men siden vi er under 40, og ikke har jobber, men bare snylter på staten, så står vi ikke opp om morgenen.. bare snylter og er late;)

Skrevet

For å ikke snakke om at vi faktisk må inn i banken og hente pengene vi snylter, ca en gang i mnd! Bare DET er et tiltak! Jeg orker ikke tenke på det engang, med min u-utdannede hjerne!

Gleder meg til jeg blir 40! Da skal ALT bli så bedre!

Skrevet

Synd for deg HI at du er gammel og gretten.. stygg er du sikkert og...æsj

Skrevet

Uffda...Den var ikke fin Fiffi.

Du er nok en pen dame knøtta, men hva får deg til å tro at alle som er "rips" her inne er helt ute å kjøre? Kjenner mange som er yngre enn meg som er smartere og mer velutdannet enn meg, og kjenner mange som er eldre enn meg som er helt på jordet uten utdanning. La andre være som de er og la andre ytre seg akkurat som de vil. Vis heller at du er intelligent nok til å forstå hovedpoenget uansett om det er voksent ytret eller ikke.

Ps Fiffi, jeg har og termin 14 august. Hvor er du fra?

Skrevet

jeg er 28, sammen med en på 22.. greit det var ikke planlagt, men vi har begge jobber, han faglært tømrer som skal bli mester, jeg faglært barneog ungdomsarbeider. vi jobber for å betale ned gjeld, så vi kan kjøpe hus.. er ikke ei småberte, var det for ca ti år siden, og typen min synes berter er slitsomme.. så står over en runde til med det.. hehehe!

Skrevet

Ja, den var stygg..men synes det er stygt å sette folk i båser. Fordi om enkelte er unge betyr det ikke at de ikke tenker med innsiden av hjernen... Og vi burde være glad for at folketallet øker her til lands med ekte nordmenn.

Linda: jeg er fra Kr.sund jeg, enn du da?

Skrevet

skal vi se hvem som føder nærmest termindatoen vå`r?;p

Skrevet

Tenke med innsiden av hjernen?? Hmm..

Skrevet

Ja :) Moro! En føde konk..hehehehe

Skrevet

Jeg lurte egentlig mer på hva som var en ekte nordmann...

Skrevet

en ekte nordmann er en som er norsk statsborger kanskje??? Er den så vanskelig...

Skrevet

...det var ikke akkurat det du ga inntrykk av da du først oste av klokhet.

Skrevet

Selvom det er snakk om mørk hud og kriminell livsførsel, samt at de ble norsk statsborger for noen år siden?

Skrevet

*venter i spenning*

Skrevet

har ikke noe problem med svarte,negere,gulinger,blekinger...så lenge folk kan oppføre seg.

Nei, kriminelle utlendinger har jeg ingenting til overs for..de kan dra seg til helvete ut herfra.

MEN liker ikke kriminelle nordmenn heller..men vi er nå engang "stuck" med dem..vi trenger ikke dra på oss flere enn de vi har:)

Skrevet

Huhu..venter i spenning ja..skikkelig spennende det her må jeg si...

Skrevet

jøje meg...

Jeg lar denne ligge,aner en ny oppblomstring av intetsigende krangel..

Skrevet

Jeg skal finne senga nå, dere får krangle videre jenter:)

Og husk å kose dere når all hetsen går til meg nå;o)

Er en fryd å være her inne..kjenner det letter på trykket..

Natta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...