knøtta Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Er det bare meg eller er de fleste på dette forumet småberter?. Når man leser en del innlegg her vrker det som om det er rips uten utdannelse, ingen fast jobb, økonomien ordner NAV og sosialkontoret og selvfølgelig er de alenemødre. All respekt til alenemødre, det er litt av en jobb, men det må jo gå ann å bruke hjernen litt, bare litt før dere setter barn til verden. Mange her snakker om hvor mye utlendingene koster oss i skattekroner, idioter. Klart de koster oss millioner, men det gjør dere småberter også som ikke har annet å leve av enn det staten tilbyr og det er ikke rent lite!, snakk om å kaste stein i glasshus.
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Synes de fleste virker ganske ordna jeg da? Bare noen dager og tider på døgnet her inne hvor det blir mer av yngre,alene kategorien.Men synes ikke det er noe utpreget ung,alene mor greie her...
mosegrisen Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Det er vel heller overvekt av nick med samme eiere tror jeg. Sånn at det virker som majoriteten er nasjonalistiske og trangsynte trygdemottakere med behov for å provosere. Hormonbomber med Holmgangmeninger, jeg ler og ler iallefall!! Det er da bare å starte spennende diskusjoner som ikke omhandler det samme hele tiden, så skal du se at småripsene ikke henger med:).
LinnisR83 Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Vet ikke hva du legger i ordet småberter, men om det er noen av de, har jo de like mye "lov" til å være her inne og ytre seg som ei på 40år?
Mamma mjaua Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 nei, en på 40 år har jo såå mye mer å tilby enn de "unge småripsene". de på 40 er jo så spreke og orker å bli med ungene på sååå mange aktiviteter. ja, nå skjærer jeg alle over 40 over en kam! akkurat som HI gjør med "småripsene".
LinnisR83 Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Hehehe....du må og legge til at alle de på 40 er leger, advokater og har ikke gjort nooooe forlegent i hele sitt liv! Perfekte er de Og nå som vi skjærer alle 40åringer over en kam er vi rasister!!!!! Uff...skam oss...Rart vi står opp om morgenen!
Mamma mjaua Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 jepp, men siden vi er under 40, og ikke har jobber, men bare snylter på staten, så står vi ikke opp om morgenen.. bare snylter og er late;)
LinnisR83 Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 For å ikke snakke om at vi faktisk må inn i banken og hente pengene vi snylter, ca en gang i mnd! Bare DET er et tiltak! Jeg orker ikke tenke på det engang, med min u-utdannede hjerne! Gleder meg til jeg blir 40! Da skal ALT bli så bedre!
Liagora med 2 jenter Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 Synd for deg HI at du er gammel og gretten.. stygg er du sikkert og...æsj
LinnisR83 Skrevet 12. april 2008 #10 Skrevet 12. april 2008 Uffda...Den var ikke fin Fiffi. Du er nok en pen dame knøtta, men hva får deg til å tro at alle som er "rips" her inne er helt ute å kjøre? Kjenner mange som er yngre enn meg som er smartere og mer velutdannet enn meg, og kjenner mange som er eldre enn meg som er helt på jordet uten utdanning. La andre være som de er og la andre ytre seg akkurat som de vil. Vis heller at du er intelligent nok til å forstå hovedpoenget uansett om det er voksent ytret eller ikke. Ps Fiffi, jeg har og termin 14 august. Hvor er du fra?
Miniogmy Skrevet 12. april 2008 #11 Skrevet 12. april 2008 jeg er 28, sammen med en på 22.. greit det var ikke planlagt, men vi har begge jobber, han faglært tømrer som skal bli mester, jeg faglært barneog ungdomsarbeider. vi jobber for å betale ned gjeld, så vi kan kjøpe hus.. er ikke ei småberte, var det for ca ti år siden, og typen min synes berter er slitsomme.. så står over en runde til med det.. hehehe!
Liagora med 2 jenter Skrevet 12. april 2008 #12 Skrevet 12. april 2008 Ja, den var stygg..men synes det er stygt å sette folk i båser. Fordi om enkelte er unge betyr det ikke at de ikke tenker med innsiden av hjernen... Og vi burde være glad for at folketallet øker her til lands med ekte nordmenn. Linda: jeg er fra Kr.sund jeg, enn du da?
Liagora med 2 jenter Skrevet 12. april 2008 #14 Skrevet 12. april 2008 skal vi se hvem som føder nærmest termindatoen vå`r?;p
Patetica fåkksi Skrevet 12. april 2008 #15 Skrevet 12. april 2008 Tenke med innsiden av hjernen?? Hmm..
mosegrisen Skrevet 12. april 2008 #17 Skrevet 12. april 2008 Jeg lurte egentlig mer på hva som var en ekte nordmann...
Liagora med 2 jenter Skrevet 12. april 2008 #18 Skrevet 12. april 2008 en ekte nordmann er en som er norsk statsborger kanskje??? Er den så vanskelig...
Patetica fåkksi Skrevet 12. april 2008 #19 Skrevet 12. april 2008 ...det var ikke akkurat det du ga inntrykk av da du først oste av klokhet.
mosegrisen Skrevet 12. april 2008 #20 Skrevet 12. april 2008 Selvom det er snakk om mørk hud og kriminell livsførsel, samt at de ble norsk statsborger for noen år siden?
Liagora med 2 jenter Skrevet 12. april 2008 #22 Skrevet 12. april 2008 har ikke noe problem med svarte,negere,gulinger,blekinger...så lenge folk kan oppføre seg. Nei, kriminelle utlendinger har jeg ingenting til overs for..de kan dra seg til helvete ut herfra. MEN liker ikke kriminelle nordmenn heller..men vi er nå engang "stuck" med dem..vi trenger ikke dra på oss flere enn de vi har:)
Liagora med 2 jenter Skrevet 12. april 2008 #23 Skrevet 12. april 2008 Huhu..venter i spenning ja..skikkelig spennende det her må jeg si...
mosegrisen Skrevet 12. april 2008 #24 Skrevet 12. april 2008 jøje meg... Jeg lar denne ligge,aner en ny oppblomstring av intetsigende krangel..
Liagora med 2 jenter Skrevet 12. april 2008 #25 Skrevet 12. april 2008 Jeg skal finne senga nå, dere får krangle videre jenter:) Og husk å kose dere når all hetsen går til meg nå;o) Er en fryd å være her inne..kjenner det letter på trykket.. Natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå