småtroll:) Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 noen som skal noe gøy..her blir det vasking og en tur på butikken...
2SmåTroll Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Jeg hadde planer om og jobbe ute i hagen i dag, men det ser dårlig ut. Det snør jo Når kommer våren da?
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Jeg er på tur på jobb.. Æsj, skulle heller ha kosa meg med kvalme og hagen idag... Blir vel bare kvalme på jobb da.. Hehe.. ha en fin dag alle
Gjest Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Jeg skal en tur med mini i bursdag og så tenkte jeg å føde etterpå (3 dager over termin)....Er jo lov å håpe.
Piken på landet Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Må inn til byen for å hente nytt batteri til fotoapparatet vårt, greit å ha det klart nå når jeg er over termin :-) Ellers mann og datter reist inn til svigers, så det blir en "schlapp off" dag med litt klesvask bare. Kanskje jeg bør begynne å pakke bagen også....
Christoffer i magen Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Jeg skal møblere om soverommet sånn at det blir plass til kommode og sprinkelseng hadde jeg tenkt.
bryllupsnatta m/nr.2 fødeklar Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Skulle egentlig på "kosetur" til Skien/Porsgrunn med shopping som mål, men det blir visst tur til veterinæren med katta istedet... For TREDJE gang på 2mnd! Våren kan være litt vel begivenhetsrik for en guttepus som ikke har fått med seg at han faktisk er kastrert;-)
april08baby Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 Jeg har vært mye våken i natt med kynnere og verk. Nå har mannen min kjørt storebror til svigermor slik at jeg kan få hvile litt. Han holder på med å pusse opp i huset, men jeg sover godt i bråk. Tenkte jeg skulle rydde litt og kanskje begynne å pakke denne berømte bagen... 12 dager til termin. I ettermiddag/kveld skal vi være barnevakt for datteren til noen venner av oss. Hun er vant til å legge seg i reise senga her så det blir nok kosli.
cabe- fått gutt nr fire :) Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 Planen var kosedag i byen med guttene, men så har de to minste fått diare så da er det bare å holde seg hjemme : / Så nå går det i potetskruer, saft og Mekke Mikkel mens mor Er på BIM : )
nussie Skrevet 12. april 2008 #10 Skrevet 12. april 2008 Skal en tur på butikken og ta litt sol tenkte jeg ellers kommer ei venninne på besøk;slappe av samboer maler loftstua vår:)
Tomtetroll Skrevet 12. april 2008 #11 Skrevet 12. april 2008 Her skal jeg samboeren og sønnen vår ut å leke, blir sikkert ikke så veldig lenge siden det snør men. Så skal jeg gjøre noe husarbeid, og så på butikken. I kveld blir det film, og noe god hjemmelaget mat til =)
Resilience Skrevet 12. april 2008 #12 Skrevet 12. april 2008 Jeg skal på jentefest og ut på byen! Lenge siden -- gleder meg! Før det skal jeg og mannen min se på vogner...
simba>>>3gutter Skrevet 12. april 2008 #13 Skrevet 12. april 2008 Er hjemme alene mann og junior er hos bestemor og bestefar og hilser på tanta "grusom" og onkel "slem" (ja de kaller seg det eget valg). Og jeg ligger på sofaen med vondt bekken og tenker på soverommet vårt som se ut om ett takras og som skal ommøbleres slik at vi får plass til sprinkelsenga. Men orker ikke og begynne, får sette gubben i gang i morgen med det. Skal også på kiosken en tur i dag og hente ei pakke, tydeligvis noe nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå