Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

rett rundt 7kilo.

Veide 52 kilo tidligere i år(januar) fikk positiv test 28 januar, 2 uker etter var jeg oppe i 56 kilo, og nå, i uke 15(er 14+5 i dag) er jeg 59,4 kilo....

Mesteparten har lagt seg slik at jeg har fått ridebukselår, og d syns jeg ser rimelig teit ut, så er ikke så fornøyd med det akkurat...

liker ikke denne vektøkningen..selv om det er aldri så normalt når man er gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

25 uker og minus 3 kg. Overvektig fra foer (mer enn litt), og har trent i svangerskapet og ellers ikke saa mye siste 10 aar. Spiser masse, mer enn foer gravid - og spiser naeringsrikt, og babyen foelger kurven sin. Ingen slanker overhodet, men driver med helsefremmende tilbak for meg selv, babyen og livet vi skal ha etter at den er foedt. 5-7 maaltider daglig og nesten bare naeringsrik mat. Mye bevelgelse og mye hvile/ro.

Skrevet

1kg og er i min 15'ende uke nå. Men tror ikke man burde sammenlikne for mye med andre, da vektøkningen er veldig individuelt.

Skrevet

Er i uke 25 og har lagt på meg 10 kg :P

Skrevet

Er i uke 23, har ikke kommet meg tilbake på startvekt enda;) gikk ned 5 kg i jula, så nå har jeg gått opp 4 kg

Skrevet

26+2 og -1,5 kg. Gikk ned 7 kg i starten og der kommer tilbake i full fart nå ;P

Hører med til historien at jeg hadde masse å gå på...

Skrevet

Heisann:)

Jeg har kommet til 18+2 og har lagt på meg 5 kg. Er 172cm, veide 54 kg før og nå er jeg 59..

Lykke til!!

Skrevet

Er 20 uker idag, lagt på meg 1,5 kilo bare.

Men var nettopp på UL, og alt så fint ut :o)

Skrevet

Jeg er i uke 19, og har lagt på meg 5 kg. I svangerskapet har jeg trent like mye som før, og da jeg var hos legen målte jeg fettprosenten, og den hadde gått ned i forhold til før jeg ble gravid. For meg var det et viktigere mål enn antall kilo.

Mange eller få kilo- spiller det noen rolle?! Noen legger på seg få kilo, men kun fett, og andre kan legge på seg masse, som bare er vannansamlinger.

Skrevet

litt av hvert her seg eg! :o)

Eg er 21+3 og har lagt på meg 12 kg. Var i "godt" hold fra før,og gikk opp 8 kg de første 3 mnd.. har nå holdt meg fint siden den gang syns eg! Men var så ualminnelig hol i starten.. måtte ha mat hver 2,5 time:o)

Gjest mooby85
Skrevet

Jeg er 1.56 høy, startvekta var 51 kg, gikk ned til 46/47kg, men er nå ca55kg i uke 26+1.

Så jeg har gått opp 4kg fra startvekta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...