Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får besøk av mamma i dag. Hun skal overnatte. Vi skulle gå ned til byn, gå langs brygga å se på båtene, se om vi så noen ender og spise lunsj..

Men det været ødelegger planene! Men kan jo håpe at det bedrer seg i løpet av 4 timers tid.. *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor kan dere ikke gjøre det?? Ta på regntøy og kos dere ute i regnet. Barna elsker jo det så det er dere voksne som stopper det :) hehe

Skrevet

Joda selvfølgelig kan vi gjøre det, å kommer mest sannsynelig til å gjøre det. Men det ødelegger jo liksom noe av kosen da.. Lille kan ikke gå alene utenfor vogna, å han hater å sitte under regntrekket.. Å det blir ekstra mye styr.

Men alt går, for det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær. Men det ødelegger jo litt fordet..

Skrevet

Er pisslei møkkavær jeg også, regner og sludder her på sørlandet. Drømte om lunsj i sola på cafe i dag, men det kan jeg nok drite i. Om du er søring tror jeg neppe det bedrer seg på fire timer, sorry.

Skrevet

Bor på østlandet, men det har begynt å sludde her også nå..=(

Ja lunsj i sola hadde vært digg! Man blir liksom så deppa av dette været.. Gidder har ikke lyst til å se ut av vinduet engang..

Skrevet

Det eneste som er bra med møkkavær er at hybelkaninene og støvlaget rundt om i kåken blir mindre synlig!.

Drømmer om sommer og sol, båtliv og grilling, kald utepils og jordbær, krabber, reker og lukten av solkrem.......

Skrevet

For å være litt ekkel med dere da::P

Her på sunnmøre skinner sola:)

For en gang skyld når dere ikke har den på østlandet...

Skrevet

Knøtta: Ja, det hørtes deilig ut=D

Luna**: Da unner jeg dere alt solskinn dere kan få! Kos dere=)

Skrevet

jaja, da våknet jeg opp til 8cm SNØ!!!!:( åhrr...

Bor 2 mil nord for kristiansand....

Nå må han der ovenpå fatte at det er sol vi vil ha...Snø kan vi få til jul:)

Skrevet

Jeg bor noen mil øst for Kristiansand, heldigvis ikke snø. Vi sees vel på sørlandssenteret i dag da, eneste fornuftige å bruke tiden på når været er ballalaika.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...