Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 Får besøk av mamma i dag. Hun skal overnatte. Vi skulle gå ned til byn, gå langs brygga å se på båtene, se om vi så noen ender og spise lunsj.. Men det været ødelegger planene! Men kan jo håpe at det bedrer seg i løpet av 4 timers tid.. *sukk*
Mamma Mirabell Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 hvorfor kan dere ikke gjøre det?? Ta på regntøy og kos dere ute i regnet. Barna elsker jo det så det er dere voksne som stopper det hehe
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Joda selvfølgelig kan vi gjøre det, å kommer mest sannsynelig til å gjøre det. Men det ødelegger jo liksom noe av kosen da.. Lille kan ikke gå alene utenfor vogna, å han hater å sitte under regntrekket.. Å det blir ekstra mye styr. Men alt går, for det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær. Men det ødelegger jo litt fordet..
knøtta Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Er pisslei møkkavær jeg også, regner og sludder her på sørlandet. Drømte om lunsj i sola på cafe i dag, men det kan jeg nok drite i. Om du er søring tror jeg neppe det bedrer seg på fire timer, sorry.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Bor på østlandet, men det har begynt å sludde her også nå..=( Ja lunsj i sola hadde vært digg! Man blir liksom så deppa av dette været.. Gidder har ikke lyst til å se ut av vinduet engang..
knøtta Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Det eneste som er bra med møkkavær er at hybelkaninene og støvlaget rundt om i kåken blir mindre synlig!. Drømmer om sommer og sol, båtliv og grilling, kald utepils og jordbær, krabber, reker og lukten av solkrem.......
Luna** Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 For å være litt ekkel med dere da: Her på sunnmøre skinner sola:) For en gang skyld når dere ikke har den på østlandet...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 Knøtta: Ja, det hørtes deilig ut=D Luna**: Da unner jeg dere alt solskinn dere kan få! Kos dere=)
Miaria. Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 jaja, da våknet jeg opp til 8cm SNØ!!!! åhrr... Bor 2 mil nord for kristiansand.... Nå må han der ovenpå fatte at det er sol vi vil ha...Snø kan vi få til jul:)
knøtta Skrevet 12. april 2008 #10 Skrevet 12. april 2008 Jeg bor noen mil øst for Kristiansand, heldigvis ikke snø. Vi sees vel på sørlandssenteret i dag da, eneste fornuftige å bruke tiden på når været er ballalaika.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå