Gå til innhold

god morgen damer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her var det morgen klokka 6*snork*, sitter her med to lys våkne barn, mannen ligger og sover, i morgen er det min tur....

Det er rett og slett kjedelig å være oppe så tidlig, hehe..

I dag skal vi ha en rolig dag, og pizza hos ett vennepar i ettermiddag.. Dere da?

Ha en fin dag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen!

Her var det morgen klokka 5....*gjeeeesp*...berre minste som er våken enda da, eldstemann sover fortsatt. Mannen ligger også og sover, jeg gleder meg til jeg skal sove lenge imorgen :-)

Har en date med rydding og vasking og moppestativ idag, ellers ingen planer. Lekeplassen kanskje?

Skrevet

Skal rydde og vaske her og.. og æsj i stad så kom det en diger edderkopp forbi foten min.. den var svær og jeg hater edderkopper, så nå må jeg finne den og få den bort, æsj..

Skrevet

her heller jeg i meg morgenkaffe..og passer på min syke baby..

våkna for et par timer siden, av spy..og feber.. stakkars liten!

dette er første gang hun er syk, hun har endelig sovna, men jeg tør ikke legge meg ennå...må passe på!!

Skrevet

God morgen! Her var det morning kl. 6.30 i dag. Blir vel en stille og rolig innedag - her er det grått, trist og regn/sludd. Snuppa skal i bursdagselskap utpå dagen.

Skrevet

God morgen:) opp tidli hær oxo men d er jeg vær morgen siden sambo er borte til 6 mai.storebror er oxo borte i hælga så hær er lillemann og jeg hjemme alene så i dag blir d husarbeid,ut å gå tur og kose oss bare:)

i kveld blir d å sitte alene som vanlig etter gullet har lagt seg. skal no kose meg me noe godis da:)

ha en super dag:)

Skrevet

God morgen. Her ble vi vekket kl 07.30.

Skrevet

God morgen.. Her ha jeg og sønnen vært oppe 30 min, var godt å sove til 8 ja.. :o)

Når mannen står opp skal vi på lekebutikken, skal kjøpe gravemaskin til sønnen. Så blir det kanskje en Ikea tur i løpet av dagen, må ha litt forskjellig til rommet til sønnen..

Skrevet

god morgen my ladies!!

her var det morgen kvar over 7.. ikke helt klar til å stå opp, men men.. nå ligger jenta på gulvet å leiter etter noe å putte i munnen (jada, hun fikk mat for en time siden) snart kviletid for oss ;)

i dag skal vi til janne og nora på grøt kl 2 :) så ser vi etterpå hva vi skal.. ungene skal vell krangle litt ;)

ha en fin dag!!

Skrevet

Kjenner til det å sitte alene ja, mannen var i utenlandstjeneste i to mnd, kom hjem til påske, satt mye alene på kveldene da ja... kjedelig. Ha en fin dag du og, fox`y :)

Nå skal snart lillegutt sove,og jeg har nettopp støvsuget hovedetasjen.. snart på tide å plage mannen som ligger og sover, etter å ha vært på lønningspils i går,hehe..

Skrevet

Her var det morgen kl litt over 7. Ikke noe problem siden jeg la meg 20.30 (!) i går "kveld". Mini på 3 er parkert forran barneTV, akkurat nå, og jeg er her.

I dag skal vi først i barnebursdag og så hadde jeg tenkt å føde etterpå (dag tre over termin...), vi får se hva jeg rekker. ;-)

Skrevet

Hehe, lykke til med fødselen, håper nurket kommer snart da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...