FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 12. april 2008 #1 Skrevet 12. april 2008 er det gøy for de helt små også? Jenta mi er snart elleve måneder og vi lurer på om det er helt bortkastet å ta henne med på noe sånt?
mamma-til-2-jenter Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Tja... Jeg synes vel kanskje hun er litt liten enda... Det kan gå litt voldsomt for seg på Hoppeloppeland. Jeg ville nok ventet iallfall et halvt år. Vi hadde minstejenta med når hun var 1 1/2 år, hun hadde utbytte av en del av tingene, men allikevel var det hun på 3 1/2 år som virkelig kosa seg. Det skjer mye fra 11 måneder til 1 1/2 år, jeg ville ventet noen måneder. Men det er nå min mening =) Hoppeloppeland er supert, iallfall !
Mamma Mirabell Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 vi har en gutt på 5 og en på 10 mnd.. ganske naturlig for oss å ta med den minste når vi skal dit og han stor koser seg.. er jo sååå mye å se på og gjøre der.. han er jo aldri alene på gulvet så han blir passet på hele tiden.. Men om jeg hadde tat med bare han minste dit? Nei hadde nok ikke det
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Har ikke værrt på Hoppeloppeland, men et annet lekeland (går ut på det samme tenker jeg). Der har de ihvertfall en "myk" avdeling for de minste, et sted de kan krabbe og klaske i vei på puter etc. Et liten hjørne som fungerer som ballrom. Da vi var der hadde vi med oss en annen ettåring og mamma'n hennes, uten de tror jeg nok ikke vi hadde dratt. De hadde mest utbytte av å leke med hverandre, ikke så mye det som var der.
Gjest Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 vi var der første gangen da tassen var litt over året. hadde akkurat begynt å gå. skjønte vel ikke såååå mye av greiene. vimset rundt og kastet litt baller rundt seg. men vi har vært der igjen nå i det siste. han er to nå, og jeg merker stooor forskjell. han løper rundt klatrer og sklir alene osv. syntes det er kjempegøy. han skjønner hvor og hva vi skal hvis jeg sier vi skal dra på hoppeloppeland. så helt klart at han får mer ut av det nå enn når han bare var året ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå