Monajenten Skrevet 12. april 2008 #2 Skrevet 12. april 2008 Sitter og spiller litt poker og kikker innom innimellom, men burde vært i sengs for lengst.
Northernlights Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Her er klokka bare halv ti paa kvelden. Jeg skal straks hoppe i dusjen,og etterpaa kose meg med et glass roedvin sammen med gubben min. Saa jeg sier takk for meg =o)
2nj♥ Skrevet 12. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2008 Høres deilig ut ja. Får glede meg til neste helg og rødvin jeg da ..... Kos dere!
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 hmm ja jeg er her.. hjemme igjen fra byen.. fulll som et..medium akebrett? og skuffet over slutten av kvlende..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Jeg er her (og spiller poker FORTSATT) ) Finalebordet, juhu
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 Jeg er her i noe "redusert" tilstand..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå