Gå til innhold

blødning etter keisersnitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde hastekeisersnitt for 10 dager siden og har blødd veldig lite den siste uka.. det gikk over til brun utflod og har ikke blødd noen ting i dag før nå plutselig kom det en masse klart rødt blod. blødde igjennom truse og bukse og i sofaen. det var en gul/hvit klump der også. har hatt litt magesmerter de siste dagene men det er kanskje pga såret..? blir litt engstelig når det blør så mye.. er dette normalt? håper noen kan svare meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg blødde bra dei første vekene, og blødde tilsammen i 4 veker etter KS:) Magen er øm og sår etter operasjon, men blir du dårlig og får feber, så MÅ du kontakte lege/barsel.

Skrevet

takk for svar! formen er ikke værre og ikke har jeg feber så det er vel helt normalt.. ble bare litt bekymra :)

Skrevet

Jeg blødde i 6 uker etter ks, man har renselse på lik linje med om man føder vaginalt. hvor lenge det varer varierer jo litt fra person til person. Jeg hadde litt sår om mage sånn til å begynne med, og litt magesmerter hvis jeg måtte bæsje/ magen var veldig full.

Den klumpen derimot kjenner jeg ikke til beskrivelsen av.

Jeg blødde foresten sterkt en ukes tid så litt svakere igjen så litt mer, sånn opp og ned i perioder før det ga seg helt.

Tror at så lenge du ikke har feber og sterke smerter er det greit, men er du bekymmra skal du kontakte lege. Bedre å vite helt sikkert så du ikke trenger å gå å lure.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...