Gå til innhold

Men vet dere hva??????????????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg bysse-lalle-kose-puta-mi! Natta,kjatrekjerringer:) Skal prøve å huske dere alle i aftenbønna mi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ekstra bønn til meg som er pokeravhengig da:o)

hihi :P

 

 

God natt ogsov godt! =)

Skrevet

det skal jeg også! regner med at det er mange som kommer til å si at de kommer til å savne meg mens jeg er borte og sånt.. nesten litt sånn som med mayaya som skal slutte å henge på dib.. *Fnis*

 

lykke til enga12! vinn penger så vi kan gå på date! hahaahhaah!

 

 

Skrevet

Skal vi gjøre det på Åråsen? :D

hihi

 

 

Skrevet

håhåhå! ja, skal du være med å spise i vip-loungen da?

 

 

Skrevet

Hater VIP..

Det er jo så dødt og kjedelig jo!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...