Piri Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Nå skal jeg bysse-lalle-kose-puta-mi! Natta,kjatrekjerringer:) Skal prøve å huske dere alle i aftenbønna mi.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 En ekstra bønn til meg som er pokeravhengig da:o) hihi God natt ogsov godt! =)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 det skal jeg også! regner med at det er mange som kommer til å si at de kommer til å savne meg mens jeg er borte og sånt.. nesten litt sånn som med mayaya som skal slutte å henge på dib.. *Fnis* lykke til enga12! vinn penger så vi kan gå på date! hahaahhaah!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Skal vi gjøre det på Åråsen? hihi
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 håhåhå! ja, skal du være med å spise i vip-loungen da?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Hater VIP.. Det er jo så dødt og kjedelig jo!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå