Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Testet positivt på graviditets test forje dagen.. hva gjør jeg nå? Til fastlege? hva skjer der? blir jeg sendt videre?? (liker IKKE fastlegen min og skal snart bytte).. koster dette noe? råd / tips til meg?
siw*ern Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 du kan bytte fstlege, og dette koster ingenting:) ring den nye legen å få en time:)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 skift fastlege:) Så får du time, og der blir det tatt urinprøve test, for å få sikkert vite at du er gravid. det er litt ulikt, korleis kontollane blir. nokre går til legen, andre til jordmor. alle kontrollar i svangerskap er gratis:)
Mamma mjaua Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 hei, bare å bytte fastlege, det er helt gratis:) du kan ringe legen og bestille time. si sist du hadde mensen, så sier de en dato du kan komme. på legekontrollen tar de urin og blodprøve, måler blodtrykk, søker fødeplass, spør om du røyker/drikker under svangerskapet osv osv. eller så kan du dra til jordmor istedet, ved å ringe jordmoren i din bydel/kommune. lykke til, dette går supert:) Gratulerer med baby i magen:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå