Gjest Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Er det sant at hvis man bruker vibrator kan det sette fødselen igang??
enik<3M06&L08<3 Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 skal ikke si noe sikkert.. men jeg tviler... og iallfall ikke noe mer enn ved sex... de sier jo også det at grunnen til at sex kan sette igang, er at penis stimulerer livmoren, også er det vist nok noe i spermen som har en effekt, hehe...
sueno Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 har hørt at man ikke skal bruke det i slutten av svangarskapet for da kan det settes i gang ja:)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 jeg har hørt så mye rart jeg. først hørte jeg at det var farlig og bruke vibrator i det hele tatt, også var det ikke det, også kan det sette igang, også kan det ikke det!! jeg trur jeg hadde spurt jm jeg vist jeg var deg:)
vår baby Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Jeg har hørt at vibratoren kan påvirke fosterlyden eller noe. Er ikke helt sikker, men er ikke helt sikekrt. Vet bare at det ikke bare var snakk om å sette igang fødsel, men noe "verre".
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Jordmor Siri svarte på det spørsmålet for noen dager siden. Hun sa at man kunne bruke vibrator, men bare ytterst i skjeden fordi dette kunne forstyrre livmoren. Men hvis man er ved termin kan ikke jeg skjønne at det kan være noe i veien med å "forstyrre" livmoren litt for å sette litt fart på ting? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå