Nina-pia me Ditto i magen Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Kan ikke vi kvinnfolkene la pappadebatten være? Vi har jo ingenting der å gjøre. Mannfolkene rømmer jo og har ingen å henvende seg til pga at kvinnfolk henger der inne hele tiden.
Gjest stockholms tjej Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 ja men hvordan veit du de då? då må du jo og vært der=) ikke sant?
Nina-pia me Ditto i magen Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 Samboeren min sa det til meg.
Gjest stockholms tjej Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 oki=) jeg var der og så og du har nog rett må jeg si=) den er jo bare for men så vi har definitivt inget der å gjøre....håper de kan få den siden helt for sig selv. jeg har aldrig vært der før så skjønte ikke helt va de dreide seg om. men nå gjør jeg de.
Nina-pia me Ditto i magen Skrevet 11. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2008 Kjempeflott at du også mener det.
Gjest stockholms tjej Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 ja vi damer har så många forum...de kan jo få et for sig selve syns jeg. håper virkeligen alle damer her inne syns de.=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå