Gjest Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Avdelingslederen på et sted jeg jobbet i et vikariat kun 4 mnd for over to år siden, ringte meg plutselig og lurte på hvordan jeg hadde det og ville bare si at hun stadig ventet på ny søknad fra meg.. Jeg ble så utrolig gla, dette var egentlig en drømmejobb for meg som jeg var kjempe glad for å ha fått, men så ble jeg uplanlag gravid med nr to før jeg rakk og begynne. Derfor fikk jeg bare vært der i 4 mnd før permisjon.. Og etterpå var det ikke noe ledig stilling der så jeg endte opp i annen jobb.. Nå tror jeg jammen jeg skal søke der igjen neste gang de lyser ut noe. Tra det nesten som et tegn jeg, har lurt veldig på hva jeg vil når jeg er ferdig i permisjon.. :-) Måtte bare dele det med noen jeg... :-)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Så morro.... Jeg har også delvis lovnad om ny jobb når jeg er ferdig med permisjonen, men det eneste er at da må jeg pendle ca 1,5 time hver vei og vet ikke om jeg vil det når jenta har kommet til verden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå