Gå til innhold

Hvor møtte du mann/samboer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor møtte du din mann eller samboer da dere møttes for første gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På cafèn alle vi kuule hang på når vi var ung og dum... ;)

Så ikke så spennende...

Skrevet

Vi jobbet på samme båt...

Skrevet

Spraydate! :-D

Første møte i RL var på kafè i travle førjulstida....var litt hektisk og litt sjenert møte...så kjørte vi en tur og snakka og snakka i timer....gikk tur og gikk hånd i hånd...hadde flere sånne treff uten at det var mer enn kyss og klem...og 2 mnd etter første daten i RL så hadde vi vår første natt, edrue på hotell..og jaggu ble jeg ikke på tjukka også..hihii..nå har vi 2 jenter biologisk sammen og han skal (etter vi har gifta oss) adoptere sønnen min på 10år:-)

Skrevet

Han og søsteren min bodde sammen.

Jeg skulle bli der i en uke fordi jeg var på utplassering gjennom skolen. Jobbet på dyreklinikken med søsteren min.

Vi ble aldri kjærester før for 19mnd siden. :)

Skrevet

På klubben da vi var 11 år. Ble sammen 2 år etter =)

Skrevet

noe så klassisk og klisje som på byen:-) vi bytta telefon nummer og han ringte og inviterte meg på en øl... som fort ble flere. en kompis kom å hentet oss og de kjørte meg hjem hvorpå han følgte meg til døren, gav meg et kyss god natt ved døren. dagen etterpå inviterte han meg på pizza hjemme hos han --- og jeg flytta inn!! he he;-) siden den gang har det vært oss to, og nå er vi på femte året!

Skrevet

på et utested i bergen, i jakke køen he he....

Skrevet

Er ikke sikker på nøyaktig hvor, men det var iallefall via exen min =)

Skrevet

Vi var på fest på 17 mai for snart 5 år siden..... felles beskjente og jeg har gått i parallel klasse med lillebror hans i 10 år ca... vi har nå snart vært gift i 1 år og planlegger barn sammen. jeg har en sønn fra før av

Skrevet

I en idrettshall. Jeg ble dønn forelsket. Jeg var da 12 og han 22. Nesten 10 år senere møttes vi på byen, og da ga jeg meg ikke så lett nei;-)

Vi var begge i forhold da, så ble en del teksting og skjulte møter:p

Vi visste begge at vi hørte sammen:o))

Elsker han såå høyt:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...