familien kaos- komplett Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Tror ikke siden til taylorshoes funker helt, vil i hvert fall ikke for meg:) Derfor prøver jeg bestille fra REI, kan velge mellom: Canadian Air Parcel Post: $16.00 og International Air Shipping: $21.00. Må jo vre den siste jeg skal velge??? Har bestilt der en gang før, men husker ikke hva jeg valgte! Ett spørsmål til: Man kan jo bestille for opp til 200 kr for å slippe toll, med dagens kurs blir det ca 111 kr for ett par barnecrocs, så kan ikke ta sjangsen på å bestille to par i en pakke da??
2nj♥ Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Ja, det er international shipping du må velge. Selvsagt kan du bestille 2 i en pakke og skrive at de må sende som gave. Det har jeg gjort mange ganger og bare en gang jeg har måttet betale toll......
familien kaos- komplett Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 mhm... Skal egentlig ha ett par voksne, og to par barn, men det kan jeg vel ikke våge meg på vel (piiingle ja)?? Skriver man mail til dem om at de skal skrive gave på pakken da eller? Hvis jeg må betale toll, er det moms+ avgifter da? Hvor mye er det?
2nj♥ Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Mener å huske at det er et kommentarfelt eller noe hvor man kan skrive det..... Jeg skrev vel noe sånt som: Please send as a gift to avoid customs in Norway..... (ikke noe god i engelsk assa....) Sko er vel ikke tollpliktig, så da må du kun betale moms. Det er vel 25% av summen.
familien kaos- komplett Skrevet 11. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2008 Okei, kanskje jeg er så crazy at jeg prøver da, hihi. Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå