Gå til innhold

Jeg dør av spenning.... må bare vite snart

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg ta en graviditetstest. Merker på kroppen min at det er noe "annet" som skjer. Tror at den vil vise positivt, men tør ikke glede meg altfor mye. Vi har jo prøvd i nesten to år og det virker for godt til å være sant. Har alle symptonene. Halsbrann, forsinket mens, diare, kvalme, humørsvinginger, slapphet... Hvis jeg ikke er gravid nå, må jeg være alvorlig syk... MAgen min har også blitt mye større. Veldig oppblåst liksom.

Nei, må ta testen i morgen.

Mari, 22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Er det 20 april allerede? :) Så det andre innlegget ditt, og syns fryktelig synd på deg. Tenk å ikke få teste når man vil?!

Jeg kjenner meg så igjen i det du skriver. Jeg har de samme symptomene, og er sikker på at jeg er gravid. Men- tør ikke teste!! Har begynt å små snike inne på dette forumet. Jeg hadde SA 7 mars og har ikke hatt mens siden. Var hos gyn på mandag og han sa at TR var rett rundt hjørnet. Har ikke sett snurten til henne. Fikk etterpå vite at fortykket slimhinne i livmora kunne bety både TR og graviditet. Da kom håpet igjen.:)

Gi beskjed så fort du vet noe mer!

Skrevet

Vi må få høre hvordan det går.. Spennende dette vettu. ;)

Skrevet

Jeg har tenkt til å teste mandag morgen, skal ha mensen tirsdag, men jeg er så sykt utålmodig denne gangen. Kjærsten drar på langtur natt til mandag og på ettermiddagen skal jeg finne kjole å gifte meg i, så jeg vil liksom ha det "avklart" før jeg handler : ) Jeg har vært småkvalm (ikke kastet opp) og supertrøtt + en del hodepine den siste uka, jeg også, så nå tror jeg veldig at det har skjedd noe her... Lykke til , Mari!

Skrevet

spennende... :) Utrolig artig om du allerede er gravid etter SA i mars... :) Krysser fingrene for dere alle :)

Det er jo klare graviditetssymptomer hos de fleste :)

Jeg var bare supertrøtt, litt menssmerter og ømme pupper... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...