Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Har alle anonyme flyttet over hit? Men jeg syns foreløpig at det har gått fint for seg her da, som jeg har fått med meg hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 skjønner ikke hvorfor de tok vekk annonym knappen der..for er jo ei krangleside..
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Ja, enig i det. Selv om noen krangler litt vel langt, så er det ikke annet enn et vanlig diskusjonsforum nå.. Kjedelige diskusjoner, med de samme som slenger ut de samme ordnene. Som egentlig ikke er krangling, men noe man sier mår man ikke har noe å si egentlig.. Barnslig bare.. Anonymknappen burde vel heller blitt borte på de andre sidene, kan være like mange "ekle" anonyme der..
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Enig i at det er kjedelig, ja. De fleste innleggene er akkurat som de på skravlesida. Boring!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 såså... ikke sitt her å sutre over oss normale der inne!! Du kan jo bare logge deg på med nick så kan du få deg en fin krangel hvis du vil:-)
Mamma mjaua Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 krangler gjerne med deg der inne, HI. Jeg er veldig hormonell av meg for tiden.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 var blitt?? KAN DU IKKE NORSK?! vi tar resten av krangelen inn epå krangle om du gidder. blir ikke noen krangel der uten at noen tar intiativ, så come on anonym, ta litt intiativ og ikke bare klag!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #8 Skrevet 12. april 2008 Bare komenterte det jeg. Var hverken frekk eller angrep noen personlig. De slenger med leppa om anonyme til stadighet. Hvordan jeg skriver har da ingenting med dette å gjøre?! Det er så barnslig å dra inn slike ting! Det er da ingenting å krangle om hvertfall! Skikkelig usaklig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå