Mia Maria Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Har en skikelig hikkebaby inni magen. Hun kan hikke opptil 6-8 ganger om dagen, og holder på gjerne 3-4 minutter... Ikke vondt , men innimellom skikkelig ubehagelig og kjenne på. Den rytmiske dunkingen av hikkingen planter seg i blæra og føler at magen hopper opp og ned. Endel ganger vises det godt uten på magen at hun hikker..hehe... Er det noen flere som merker mye til dette??? Er 32+3 nå og hikkingen har jeg kjent i 3-4uker nå..
sueno Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 hei:) min lille jente også hikker til alle døgnes tider syns så synd på henne:)
Mia Maria Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 Er liksom ikke bare å putte i dem puppen heller for å lindre hikken heller nå hehe
*LilleTroll + spira Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Masse hikking i magen min og. Det er et godt tegn da! Kommer gjerne når de små drikker fostervann (tegn på trivsel) også er det visst med på å forberede de små kroppene til å møte verden på utsiden
Babyendelig- får 2 tette=) Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Jenta mi hikker også, jeg syns det er litt kos jeg da. Da pleier jeg å si til henne at "du må svelge litt mer fostervann jenta mi, så kanskje det stopper" =)
Vivitex *har fått ei jente* ;D Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Har en hikke-baby i magen jeg også. Det er skikkelig plagsomt i blandt :S Den jevne "tikkingen" kan vare i flere minutter. Fikk nettopp høre at mye hikke betyr baby med mye hår ;p Får bare vente i spenning å se ;o) tihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå