blir gal Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 er i uke 25+5 nå.har vært mye aktivitet til nå.men,denne uka har det vært stille.så vidt kjent litt.er det vanlig?
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Kanskje knøttet har snudd seg med beina inn mot ryggen din? eller kanskje han/hun har fått seg et søvnmønster nå og beveger seg mest når du sover? Min lille gutt er veldig aktiv, men har enkelte dager hvor han er mye roligere enn andre. Tror nok det er helt normalt, men dersom du ikke får ro i kroppen, ville jeg ringt til føden bare for å høre hva de sier der. Men alt er nok i skjønneste orden skal du se=)
blir gal Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 ja,det kan jo tenkes.skal se et par dager.så kanskje jeg ringer.blir bekymra,veit du:-)
Gjest stockholms tjej Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 men har du kjent babyen idag? for viss du ikke har kjent noe på en dag så må du jo ge besked direkt til føden.
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Ja det skjønner jeg godt, blir fort bekymra selv jeg! Men ting er nok på stell=)
Mamma`n til Trym Skrevet 12. april 2008 #6 Skrevet 12. april 2008 Jeg er i uke 24 og min lille har dager der han er roligere enn andre dager. Jeg pleier å drikke kald saft eller dytte litt på siden av magen der jeg vet han ligger mest. Da pleier han å røre på seg og jeg blir roligere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå