mami78 Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Jeg har en stor cyste som jeg venter på at skal sprekke av seg selv...noen som vet om det er vanskelig å bli gravid med cyster?
2prinsesserogbim Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 jeg har vert plaget med større cyster siden august... har du hatt det flere ganger eller bare nå.. har hørt det er vanlig å få ved eggløsning.. om det er vanskelig å bli gravid eller ikke, vet jeg ikke. jeg har i tillegg nå fått diagnosen pco..=(
mami78 Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 jeg hadde en i høst også, som sprakk og det var veldig vondt...så gruer meg til den her sprekker...får du behandling?hormonkur?
2prinsesserogbim Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 jeg har hatt hver mnd jeg hele tiden... sprikker den så kommer det en ny på andre eggstokken=( de såg det på en innvendig ul for en mnd siden, skal tilbake på onsdag og om tilstanden er den samme eller verre så skal de operere dei vekk... for hadde en større cyste da også... pleier å vere sånn 4 cm.. dine da? har lagt inn et innlegg i kveld så om du kan hjelpe meg med det så hadde det vert supert=)
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Hei! Jeg kikker innom fra 2. trimester, men ville bare fortelle at jeg ble gravid den samme måneden jeg ble fortalt at jeg hadde en cyste. Dette var den andre gangen det har blitt oppdaget at jeg har hatt en, og siden cysten gjorde at mensen ble forsinket med en uke sist gang jeg hadde en så unnlot jeg å ta en graviditetstest selv om mensen uteble. Jeg trodde dessuten feilaktig at man ikke kunne bli gravid når man hadde en cyste, men det stemte ikke. Denne cysten var forresten 3,2 cm, om det skulle være av interesse. Lykke til med babylagingen! :-)
mami78 Skrevet 11. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2008 min var vel 6cm, altså den som fremdeles er der...lå til observasjon i går natt. Kjenner ingenting nå. Skal se på innlegget ditt:)
2prinsesserogbim Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 oi den var stor... hvor stor mine har vert når de har sprukket vet jeg ikke. og heller ikke hvor stor den som jeg har nå er heller... blir vel litt klokere på onsdag når jeg skal til gyn
mami78 Skrevet 11. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. april 2008 ska til gyn på nytt på torsdag, jeg. Vi får snakkes hvordan det går!!
GledeGlede Skrevet 12. april 2008 #10 Skrevet 12. april 2008 Har hatt det en gang som jeg vet om. Det var sykt ondt når den sprakk. Har i ettertid flere ganger lurt på om jeg har hatt flere. Har dere noen symtomer på at dere har en cyste? (Kanskje dumt spm, men hva vet vel jeg:p)
Hippomama Skrevet 14. april 2008 #11 Skrevet 14. april 2008 jeg har hatt cyster på eggstokkene siden jeg fjernet blindtarmen for 8år siden. har alltid hatt eggløsning da! vet ikke om det er vanskelig eller lett å bli gravid jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå