cherry coke Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Tror ikke noe på dere alikavel, jeg. Rekner med jeg ser dere her inne gaaaanske så snart=)
meg & to små vampyrer Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Jeg blir! Enten dere liker det eller ei! Men skuffa over alle andre. hmpf
OsloMor Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Det er en nettside og ikke virkelighet, litt merkelig å takke for seg da synes jeg da. Er det ikke bare å surfe et annet sted og ferdig med den saken?
selfangerkjerringa Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 tror ikke det gitt. Som jeg skrev i hadet-tråden min så er det egentlig nok. Jeg har hele tiden min her inne holdt en positiv, konstruktiv og grei holdning, men blir stadig møtt med det motsatte. En av dråpene for min del var en dag denne uka da et innlegg jeg trodde skulle spre litt glede ble tiet ihjel, mens all mulig annen drit ble pressa opp igjen og igjen.... får da være måte på hvor mye negativ påvirkning en skal utsette seg selv for fullstendig unøvdendig
ღDidrikmamsenღ Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Skjønner ikke hvorfor de liksom skal stikke heller jeg da. Pga det med lenej? Eller har det skjedd noe her?
selfangerkjerringa Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 fordi man tross alt har blitt kjent med en del her inne, og unner dem en mulighet til å få et lite hadet
The most famous Ludder Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 De skifter sikkert bare nick, men vil lage litt drama før de gjør det. tullejenter!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 forstår det ikke selv. men jeg blir jeg også.
selfangerkjerringa Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 hahahaha ja det hadde vært noe... beklager, Ludder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå