Gå til innhold

Da har vi begynt nattavvenningen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det går overraskende bra så langt :D Han våknet rundt 22 som vanlig, måtte ned 3 ganger og gi han sutten, før han sovnet. Tidligere har jeg gitt pupp med en gang, så dette lover bra ;) Men kan vel ikke regne med samme velstanden hele natten regner jeg med... Blir spennende og se.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppdatering, please... Har natten gått bra?? Verre eller bedre enn forventet, eller akkurat??

Skrevet

Det gikk bedre enn forventet! Hadde ventet meg masse hyl og skrik, og litt var det jo men det var overhodet ikke så ille som jeg trodde det skulle bli. Første gangen han våknet til normal "mat-tid", rundt 22 som jeg skrev over her, vi gav sutten 3 ganger så sovnet han igjen. Våknet igjen 23.45, og da ble det litt skriking når han ikke fikk mat. Men vi tok han opp og trøstet han, tilbød sutt og vann på flaske. Ville ikke ha noe vann da, men så lenge vi var der og koste gikk det bra. Tok 1 time og 15 minutter før han sovnet, og da sov han resten av natten! :) Vanligvis bruker han å våkne 3 ganger iløpet av natten. Sto opp en time tidligere enn vanlig da, men det synes jeg var greit i dag. Er spent på natt 2 nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...