Twintipp og himmelblå Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Vi spiste pølser til middag igår og lillemann skulle servere meg pølse i brød. Jeg svarer at mamma liker bare pølse i lompe.. Hvorpå han svarer, -Mamma liker bare pølse i lompa!! Vi braste ut i latter, noe som resulterte i en del gjentakelser idag. Huff, han synes jo det var kjempestas at vi fikk latterkrampe, bare at det ikke er fullt så heldig at han ikke hadde glemt det til i dag:-S Og nei, mamma liker ikke pølse i lumpa!
Gjest Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 hehehehehe det er sånne historier som gjør at jeg ikke savner språket hos minstemor:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 Ja, du kan så si:-p Løp rundt og spilte innebandy og ropte, Mamma liker pølse i lumpa, mamma liker pølse i lumpa! *skrekk*
cherry coke Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Hehehe...de er så morsomme=) Har en ganske lik en her. Har begynt å spare til lagt hår, og jenta mi på 2,5 kommenterer ofte at jeg har så mye og fint hår. Sier til henne at jeg skal ha hår ned til rompa (skal ikke det da, men vi satt bare å småpratet). Neste dag i barnehagen kommer det helt ut av det blå fra henne: "Veit du ka? Mamma ¨skal ha laaaangt hår I rompa"!=) Hehehe...fikk latterkrampe. Måtte fint forklare personalet hva hun egentlig mente=)
Twintipp og himmelblå Skrevet 11. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2008 Hæhæhæ *dauer av latter* Ekke det sexy ah cherry coke?? :-DDD
Twintipp og himmelblå Skrevet 11. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. april 2008 Hæhæhæ, legg ut bilde på profilen når du er ferdig spart da:-DDD
cherry coke Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Will do!! *riste av seg bildet som jeg fikk i hodet-grøss*=)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 Hihi nå har jeg fått trent magemusklene for et helt år, herregud som jeg fikk lattekrampe nå. Følte meg nesten som en fjortis igjen, sånn som jeg fniser.. Skikkelig gullkorn fra Theodor, flinke gutten:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 11. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. april 2008 He he, jo, var jo festlig i går.. Nå høres han mer ut som han har vært utsatt for et traumatisk syn *hæhæ*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå