C@milla *EMIL* Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Hei! Tenkte bare jeg skulle skrive ned hva jormoren min anbefalte meg dersom jeg fikk "Stopp" i magen.. Jeg var innom en tråd her en dag der jeg trodde middelet hette mira.. ettellerannet, men jeg fant lappen der jeg skrev ned middelet, og Det RETTE er da: Lactulose Duphalac!! så de som sliter med forstoppelse og vond mage, dette middelet var visst det beste når en var gravid. Klem til alle
elin og gutta;) Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 -men da måååå vi huske å drikke masse vatten også, hvis ikke virker den mot sin hensikt. frukt og fiber er også fint:) bare smaker skikkelig ekkelt,men det virker:)
lana<3 Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 Den virker ikke helt ok på alle...noen får sinnsyke luftsmerter, deriblant jeg.... jeg pøser på appelsin juice og non stop hvis det går tregt, det setter fort ting igang.... ellers hvis man normalt ikke drikker kaffe kan man ta seg en kopp kaffe.... Har ikke prøvd svisker(æsj) men det er det som er mest anbefalt....
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 12. april 2008 #5 Skrevet 12. april 2008 Har spist en kiwi hver dag i en uke... Det var ikke lurt.. Nå har jeg skikkelig løs mage=P
lana<3 Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 kiwi inneholder c-vitaminer så kan det stemme det...overdose med c-vitaminer gir løs mage he he....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå