Gå til innhold

Til de med treig mage :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Tenkte bare jeg skulle skrive ned hva jormoren min anbefalte meg dersom jeg fikk "Stopp" i magen.. Jeg var innom en tråd her en dag der jeg trodde middelet hette mira.. ettellerannet, men jeg fant lappen der jeg skrev ned middelet, og Det RETTE er da: Lactulose Duphalac!!

 

så de som sliter med forstoppelse og vond mage, dette middelet var visst det beste når en var gravid.

 

Klem til alle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-men da måååå vi huske å drikke masse vatten også, hvis ikke virker den mot sin hensikt.

 

frukt og fiber er også fint:) bare smaker skikkelig ekkelt,men det virker:)

Skrevet

Den virker ikke helt ok på alle...noen får sinnsyke luftsmerter, deriblant jeg.... jeg pøser på appelsin juice og non stop hvis det går tregt, det setter fort ting igang.... ellers hvis man normalt ikke drikker kaffe kan man ta seg en kopp kaffe....

 

Har ikke prøvd svisker(æsj) men det er det som er mest anbefalt....

Skrevet

Har spist en kiwi hver dag i en uke... Det var ikke lurt.. Nå har jeg skikkelig løs mage=P

Skrevet

kiwi inneholder c-vitaminer så kan det stemme det...overdose med c-vitaminer gir løs mage he he....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...