HøstBaby <3 Elias Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Etter å ha kjent første spark i natt så feiret jeg med en liten bytur.. Shoppet 3 nye mamma topper å hamstret masse stæsj på tilbud på Hennes. Kjøpte med roser hjem til mamma, å hun fikk kjenne babyen sparke hun også. Da kjente ikke jeg det da Men hun holdt henda over magen min, litt stramt å dytta, så kjente hun et lite dult sa hun, så det er jo stas ! Bestilte meg også et stetoskop fra Danmark istede for disse dyre dopplerne, skal bli spennede å se om jeg kan høre noe Nå er jeg nesten nettopp kommet hjem etter å ha vært borte siden 13:00, så jeg er _Sliten_.. Hehe.. Ha en god kveld jenter
C@milla *EMIL* Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Åå det hørtes kjekt ut! Hvor langt på vei er du? Jeg er 21 uker jeg, kjenner fremdeles ingenting og venter i spenning! Gleder meg veldig
netto86__ Stolt mamma :) Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 hei ) "gratulerer" med en herlig dag ) kjempe kjekt når sparkene begynner.. eg fikk nesten tårer i øynene første gangen.. Forstår at du er sliten har gått i ett eg og siden tolv... endelig fått spist middag og ligger på sofaen, deilig ) ha en fin kveld du og )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå