Gjest Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 fotoinvitasjoner til gullets bursdag? Vi fikk så stilig invitasjon i posten her en dag, så nå må vi trå til litt for å "holde stilen".... Har flere forholdsvis nye og brukbare bilder av gullet, så gjerne en type invitasjon der man kan bruke flere bilder eller bare enkle fotokort der det er enkelt å legge til egen tekst. På forhånd takk for gode tips! Det pleier ikke å være vanskelig og få tips her!
Gjest Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Da så... Nå har jeg faktisk bestilt bursdagsinvitasjoner, jeg så! Uten hjelp fra dere.... Geie sjøl! (Glatt sitert fra husets snart 3-årige datter...) God natt, folkens!
Joda, jeg vet best! Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Du kan lage det på photobucket, men da må du kanskje skrive de ut selv? Det gjorde jeg.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Lag det i et fotobehandlingsprogram, jeg bruker photoshop. Last opp i blankt kort på f.eks eurofoto.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå