Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Vi har en liten tulle paa 10 uker, og hun nekter aa sovne paa kveldene uten aa ha puppen i munnen, og naar hun sovner saa skal jeg enten ligge sammen med henne eller ha henne i armene. Hun vil ikke ta smokke, og jeg er ikke for noe skrikermetode. Har provd aa faa lagt henne i sin seng med en gang hun sovner, har sovet en stund ol. men hun vaakner etter kort tid. MEN naar hu forst sovner saa sover hun for det meste hele natten saa det er jo godt.... det er bare det aa faa henne i seng som er problemet! Raad for aa faa lagt henne mottaes med takk!!!
Bea <3 Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Hei! jeg har en liten en på 7 uker og han sovner mellom 2100-2300 hver kveld, men han klarer kun å sovne da hvis : - han er helt mett - han har rapa en stoor rap etter siste måltid - han har smokken - det ikke er for varmt på rommet, og - lyset er slått av og døra helt lukket Da sovner han av seg selv fra våken tilstand, og det er deilig:) Spesielt det med å ha det mørkt virker som beroliger han. Ikke sikkert dette hjelper deg noe, men ønsker deg ihvertfall masse lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Takk for flott tilbake melding. HI her. Er saann og si slik vi har det med temperatur og lys paa rommet. Hadde vaert saa glad om hun ville ha tatt smokken, for jeg tror hun har ett ekstremt suttebehov og det ville blitt litt eklere da, men det er INGEN typer hun tar. har ett kjempe lager i skuffen;-) Vi faar vel bare ta tiden til hjelp og haape hun skjonner dette at det er flott aa ligge alene paa natten, for det gjor hun nemlig om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå