Gå til innhold

noen med bekkenløsning allerede?


Gjest

Anbefalte innlegg

kjenner at dette blir noen lange mnd. fikk ondt i bekkenet før testen viste positivt. men det visste jeg egentlig ble å skje. var jo ennå ikke helt bra etter sist gang.

er det noen her som har erfaring med akupunktur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri hatt bl før, men merker at hvis jeg har gått lange turer f.eks, så har jeg veldig vondt helt nederst i ryggen...

Kan jo være begynnende bl?

Har erfaring med akupunktur i andre sammenhenger, og det har virket på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det at smerter nederst i ryggen etter stående eller gående belastning over tid kan være tegn på BL? Huttetu, da har jeg sannsynligvis noe kjipt i vente... Sto på kjøkkenet i stort sett hele går i bursdagsforbredelser (gele lukter ikke godt!!!), og ar helt "av" i ryggen etterpå. Hadde planlagt å gjøre rent og, men gulvvasken måtte kjæresten min ta seg av. Hatt 4årsdag her i dag, 9 barn og 11 voksne. Var helt svimmel og ør etterpå... Familieselskap i morgen. Noen som vil komme på etterpålag ;). Neida, bare fleiper, men kommer til å ha sykt mye kaker igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vanlig å få bl tidlig hvis man hadde det forrige svangerskap, jeg er 100% sykmeldt allerede pga bekken/ korsryggen allerede er bare 6+3 men hadde disse problemene i forrige svangerskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...