Gå til innhold

hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har to bonusbarn som er her 50/50. et fellsbarn.

mini har bursdag på en søndag, de to andre kommer på mandag.

Hvordan ville dere feira bursdagen til mini? På dagen? Seinere? Og hvorfor?

Syns det er litt synd at mini evt ikke kan feire på dagen. Eller at de andre ikke kan være med på feiringa. Er jo en mulighet å feire på dagen og be de to andre da.

Har dere noen tanker/erfaringer om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde feiret på dagen og invitert de om jeg hadde hatt ok forhold med den andre forelderen.

hvorfor? fordi det blir i pose og sekk, alle får være med og småen får ha feiringen sin på bursdagen sin

Skrevet

Jeg hadde hørt med mor om bonusbarna dine kunne komme i selskapet, og dersom det gikk hatt det på dagen. Dersom det ikke gikk hadde jeg utsatt selskapet. Synes det er kjempeviktig med søsken. Her i huset feires familiebursdager m alle til stede, og barnebursdager alene (skaffer barnevakt til søsken for at det skal bare være bursdagsbarnets dag, uansett hvilket av barna det er selvfølgelig).

Skrevet

Dere velger jo selvfølgelig selv når dere ønsker å ha selskaper. Enten det passer best for dere på selveste fødselsdagen, eller en annen dag.

Da inviterer dere vel kanskje familie og venner. Og stebarna dine er jo i familie, så da er det jo en naturlig ting å be de også. (Enten dere har et godt forhold til moren eller ei.... for det spiller jo ingen rolle, siden hun skal jo ikke komme uansett)

Vi inviterer selvfølgelig alltid stebarnet mitt i selskaper her (selvfølgelig også i mine selskaper...), selv om det er utenom såmværsdagene. Men vi ber moren hente/bringe henne da vi har nok med å stelle i stand til selskapet. Aldri vært no problem det.

Skrevet

jeg hadde klart snakket med moren om de kunne kommet fra søndagen av i stedet.. Eller i hvertfall stukket innom når besøket var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...