2prinsesserogbim Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Jeg begynte på tirsdag me litt spotting, fortsatte fram og tilbake frem til i dag. blodet var "utvannet" og slimete.. kanskje ein blanding av "utflodlignende" og mensenblod..(slimete og ingen klumper) helt merkeli.. vaskelig å forklare. aldri opplevd dette før. litt mensmurring men ikke så mye som vanlig. pleier å ha MASSE vondt, men nå er det lite. Og nå i kveld så var det bare blankt slim som kom når eg tørket meg etter do besøk. Har forresten ikke kommet noe blod i do, og blodet var heilt lyst, ikke mørkt som det pleier. (hadde forresten sex dagen før dette begynte, vet ikke om det er så relevant da men) Har nett fått diagnosen PCO og har i det siste hatt LAAAANGE sykluser.. jaja de siste mnd har det vel ligget på ca 40 dager, men tidligere hatt over 70 dager også. Denne små blødningen min kom på dag 21.. noen som vet va dette kan være..??? hilsen men som er veldig frustrert og tankefull..
mami78 Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Vanskelig å si hva dette kan være, men noen får jo en festeblødning;)
2prinsesserogbim Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 ja, hadde vert supert om det var det... men skeptisk.... har prøvd over 1 år og sist satt ho etter 6 mnd ca
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 12. april 2008 #4 Skrevet 12. april 2008 du har ikke tatt en grav.test da?? jeg har blødd litt under alle svangerskapene
2prinsesserogbim Skrevet 14. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2008 har ikke det... våger ikke... livredd for at den skal være negativ... hadde egentli tenkt å ta på lørdag, men gjorde det ikke likevel... hatt litt små stikkinger i underlivet noen dager også... men jeg våger ikke la meg selv håpe eller tro.... har fortsatt litt menssmerter. kan man for eksempel få litt blodigt slim under el? jeg skjønner ingenting og prøver å finne forklaringer på dette.. det var jo helt merkeli, kan jo umulig være mensen på en så rar måte.. men man vet jo aldri
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Jeg hadde tatt en test for å være sikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå