Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Svetter nesten ikke på dagtid. (Bortsett fra når jeg er stressa og nervøs). Men om natta har jeg veldig lett for å svette. Må ha det VELDIG kaldt på soverommet. Ellers våkner jeg helt gjennomvåt.... Litt redd for at samboeren min synes det er ekkelt. Men jeg tror (håper!) det ikke er noe han har lagt merke til. Jeg skifter ofte sengetøy, og lufter godt på dagtid. Normalt....?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2012 #2 Skrevet 27. desember 2012 jeg svetter også veldig. noen ganger lurer jeg på om jeg har tisset i sengen siden det er så vått! men har ikke det da... svetter uansett om det er kaldt eller ikke Anonym poster: b39fd1a986b8d83e6a1cd347a105e3de
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2012 #3 Skrevet 27. desember 2012 Akupunktur bruker å fikse dette på noen ytterst få behandlinger For noen kan det kan også hjelpe litt å ta magnesiumtilskudd. Anonym poster: ddb789ee617094688fe48cc41182070b
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2012 #4 Skrevet 27. desember 2012 magnesiumtilskudd har jeg og hørt skal hjelpe Anonym poster: b39fd1a986b8d83e6a1cd347a105e3de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå