Gå til innhold

noen som kjenner til ID BARE MINERALS??(veldig utenom tema her, men...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg tar sjansen på å spørre her. for her har jeg alltid fått så mange svar. alle er så behjelpelig her. nå har jeg fått jenta mi for 8uker siden(men må innom å se her hele tiden)

så til spørsmålet: Jeg skal gifte meg snart og har bestillt time til å smikes av en hudpleier. disse har id bare minerals og de har jeg aldri prøvd før(jeg skal ha prøvetime først) men hvordan er disse produktene

noen som bruker de?

holder de lenge?(like fresh og fin hele dagen)

ser det naturlig ut?

noe annet og fortelle om de?

På forhånd tusen takk for om du tar deg tid til å fortelle litt om de.

Og lykke til med fødsel til alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har prøvd de og synes ikke de holder så lenge, jeg bruker kanebo å synes det er verdens beste pudder, holder hele kvelden og har en finere og mer naturlig farve:) lykketil med bryllup

Skrevet

Jeg mener at dette er den beste make up eg har vært borti....holder godt og ser bra ut... Lykke til

Skrevet

Dette er kjempebra sminke, det ser veldig naturlig ut og holder hele dagen om man har de rette produktene og man gjør det rett men det vet jo de som gjør make up en på deg.

Har kjøpt masse av dette på nettet, og kommer ikke til å gå tilbake med vanlig sminke med det første nei :)

har fått kjempefin hud etter jeg begynte med det også.

Skrevet

Jeg har blitt sminket med det av frisøren min en gang, og jeg så like digg ut da jeg kom hjem fra byen klokka 3 på natta :-)

Fantastisk serie :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...