Gå til innhold

2,5 år..... NEEEEII VIL IKKE.................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud jeg blir sprø.......... vil ikke, vil ikke, vil ikke vil ikke......og sutre sutre sutre.

Vil ikke sitte på potte, vil ikke ha bleie, vil ikke legge seg, vill ikke pusse, vil ikke se barnetv, vil ikke ha middag, vil ikke sitte ved bordet, vil ikke ha bolle, vil ha bolle, mamma, mamma, mamma, mamma, buuhuuuu huuu buuhuuu, sutre sutre sutre......mamma skal ikke lese avisa, ikke lage mat, ikke legge sammen klær,

Herregud jeg blir GAL....................

Er det bare her????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres akkurat ut som slik vi har det nå. + at hun ikke hører etter på noe av det vi sier, men skal gjøre det motsatte.

Det er så slitsomt når vi nå har en nyfødt i tilegg. Men det er vel bare begynelsen på trassen og løsrivningsprosessen.

Skrevet

Tror nok det er ganske vanlig ja..... Har det sånn hos oss også. Vil ikke ditt og vil ikke datt, og ikke sånn og ikke sånn. Tar vi lokke på så skal det selvfølgelig ikke være der, og lar vi det være så skal det på. Han skal liksom prøve å bestemme alt, og derfor er det meste feil..... Jeg prøver å la han få velge der jeg synes det er greit, men finner meg ikke i at han tror han kan få bestemme alt, så da får det heller bli litt hyling og skriking innimellom.

Skrevet

hehehehehe lo godt her nå....

kjente meg igjen med engang...de fleste har det vel sånn med en to åring i huset. du er ikke alene vær du trygg hehehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...