snartmammapåny Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Jeg bruker en stor kabuki børste til foundation pudderet (husker ikke merket, men den er iallefall av ekte hår), og en i.d børste til mineral vell pudderet (tror den heter perfect face aplication brush eller noe i den dur) So har jeg en i.d consealer børste til consealer pudderet. Uansett, viktigeste er at børsten IKKE er syntetisk og at hårene er av god kvalitet. Ellers så kan du igrun finne de børstene du liker best.
*1+1=2 små* Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 vil anbefale noe som er LIKE bra men billigere: earthglominerals.com OG jo du kan bruke syntetisk børste HVIS den er laget for mineralsminke.....
Gjest Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 oki, har bestilt den all round børsten tror jeg.. Men er jo nesten ingen steder som hat alt, håtte bestille pudder fra et sted, kost fra et annet og solpudder fra det tredje.. jaja, nå gjenstår det bare å vente... :-)
snartmammapåny Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Jeg har handlet alt mitt fra ebay.com. Der finner iallefall jeg alt jeg trenger av i.d.
Gjest Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 jeg syntes det var så vanskelig der inne jeg.. Kanskje jeg prøver igjen en annen gang :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå