*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Føler at trusa er litt "klam" hele tiden... Noen som har erfaringer med dette?? Kan det bare være veldig tynn og masse utflod? urin? lukter ikke urin......
☆lillastjerne☆ Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Er du usikker - ring Føden!!! De sjekker det!!! Lykke til!
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 11. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2008 Er så redd for å virke hysterisk....kan jo bare være utflod eller urin....Samtidig er det jo skikkelig kjipt om det skulle være fostervann... Hvor lenge kan en gå å lekke fostervann da??? til termin??? Har overhode ikke lyst å få prematur barn....
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Jeg har hørt at dersom du lekker fostervann, så lekker ikke det bare litt for så å stoppe. Da kommer det visst nok til at trusa blir gjennomvåt. Men skjønner redselen! Opplevde noe lignende for et par uker siden. Men det var nok bare veldig tynn og luktfri utflod. Men ring føden om du er urolig, de er der for å hjelpe=)
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 11. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2008 Oki....tusen takk for svar!!!
Gjest stockholms tjej Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 viss du lekker fostervann trenger de ikke kommer kjempe mye på en gang de kan komme litt då og då.... jeg hadde de i mitt førre svangerskap og jeg fosset ikke ut fostervann.... de er viktigt at du tar de på alvar for de er ikke bra å lekke fostervann. då får du hellre virke hysterisk for de som er viktigest er jo babyens sin helse. min sønn døde pga.for lite fostervann så jeg syns du ska ta de seriøst. de er kanske ikke noe men de er greit å vite.
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Jeg har hatt tynn utflod nesten hele svangerskapet, ihvertfall fra uke 20 og utover... Trodde også det var fostervann i begynnelsen, men legen min sa det var veldig vanlig med helt tynn utflod når man er gravid, så jeg har slått meg til ro med det. Føler også at trusa er fuktig/klam hele tiden, men ikke klissvåt selvfølgelig. Kan jo ikke være sikker på at det er det samme hos deg som hos meg, men dette er ihvertfall min erfaring :-)
Gjest stockholms tjej Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 jeg syns i vert fall at du ska sjekke det... heller en gang for mye en, en gang for lite....
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 11. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. april 2008 Ja..har hatt litt andre komplikasjoner som blødninger osv også..kanskje jeg skal ta en tlf i morgen... Hvordan sjekker de om det er fostervann???
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 Det sjekkes enkelt med en slags bomullspinne (kan testes rett på en "flekk")
Gjest stockholms tjej Skrevet 11. april 2008 #11 Skrevet 11. april 2008 ja viss du har hatt blødninger så hadde jeg virkeligen ringt....lykke till
maria isabell Skrevet 11. april 2008 #12 Skrevet 11. april 2008 undersøk det..du kan lekke fostervann lenge før ungen må ut,men de må ha kontroller..det er sikkert ingenting,men ok å undersøke da:) det finnes de som har lekket fra uke 15 og født nesten i uke 30..så du kan gå mangen uker:)
Gjest stockholms tjej Skrevet 11. april 2008 #13 Skrevet 11. april 2008 snille nån.....visse kan gå lenge ja ...men jeg anbefaller de ikke...min sønn døde 2 uker etter at jeg merket at jeg lekket så ville ikke si at de går fint å lekke fostervann i massor av uker. syns i vert fall at du ska ta de seriøst.
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 11. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 11. april 2008 Hvordan fant du ut at du lekket fostervann da????? Sjekka du det med engang....
Gjest stockholms tjej Skrevet 11. april 2008 #15 Skrevet 11. april 2008 jeg merket de sånn som du...men jeg blødde og så de var litt vanskligt at vite sikker men jeg ba om en sjekk og då så de at jeg hadde lite fostervann. jeg sjekket de direkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå